Søg

Årsberetninger

Borgerrådgiveren afgiver årligt en beretning og status til Borgerrepræsentationen med forslag til, hvordan kommunen kan yde en bedre sagsbehandling og service.

Beretningen indeholder eksempler på generelle problemstillinger fra de klager, der er indkommet i løbet af året. Beretningen afgives til Borgerrepræsentationen for at gøre politikerne opmærksomme på, hvor i kommunen der er plads til forbedringer.

Kontakt

Borgerrådgiveren

Vester Voldgade 2A

1552 København V

Klag til Borgerrådgiveren

Gå til klageblanket (log på med NemID, udfyld og send digitalt)

E-mail: borgerraadgiveren@kk.dk

Almindelig e-mail sendes ikke krypteret. Vi foreslår derfor, at du skriver sikkert til os (via Digital Post), hvis du sender oplysninger, som bør beskyttes, fx dit cpr-nr. eller oplysninger om private forhold.

Åbningstider

Mandag-fredag kl. 10-15 (eller efter aftale)
Onsdag dog lukket for telefonisk henvendelse.