Kontoruddannet medarbejder til Hjemmepleje og Hjemmesygepleje Bispebjerg/Nørrebro

Søg jobbet

Politik og administration
IT og digitalisering
Pleje og sundhed
Fuldtid
Fastansættelse

Er du kontoruddannet, serviceminded og har erfaring med KAS?
Så er du måske voresnye kollega i Fensmarksgade.

Vores administration består af fire medarbejdere i Fensmarksgade og en administrativ medarbejder i vores lille enhed i Guldbergshave. Vores opgaver spænder bredt, dog med tastning af arbejdstid i KAS og udarbejdelse af grundplaner som vores primære arbejdsopgave. Derudover har vi også øvrige administrative opgaver fx bestillinger i Kvantum til vores depoter, tingskader og andre forefaldende administrative opgaver. Vores mål er, at alle administrative opgaver skal udføres i vores administration, så vores ledere og udkørende medarbejdere får mest mulig tid til deres primære opgaver. Vores arbejde kræver derfor, at vi er effektive, kompetente og udviser stor service til alle i vores organisation, som består af sosu-hjælpere, sosu-assistenter, sygeplejersker, disponenter, tværfaglige og tværgående medarbejdere og ledere. Vi er ca. 350 i alt, som holder til i Fensmarksgade og Guldbergshave.

Vi arbejder som et selvstyrende team, hvor både arbejdsfordeling og frihed aftales indbyrdes i teamet, og hvor vi sætter en ære i at være der for hinanden og hjælpe hinanden, når vi har brug for det. Vores fælles trivsel er vigtig, og du skal være indstillet på, at du nogle gange må gå på kompromis af hensyn til opgavernes varetagelse og de andre i teamet.

Vi har vores kontor på Fensmarksgade tæt på Nørrebros Runddel, hvor både metro og busser er tæt på. Du vil have en fast kontorplads på vores fælleskontor. Du skal derfor også kunne trives med, at der er forstyrrelser i løbet af dagen, dog vil du lige som vi andre have mulighed for at aftale hjemmearbejdsdage, når store opgaver kræver fred og ro.

Vi forventer, at du som minimum kan tilbyde følgende

  • er uddannet indenfor HK-området
  • har erfaring med at taste i KAS
  • gerne har kendskab til Kvantum – eller er villig til at lære det
  • har kendskab til brug af Serviceportalen og Ledelsesinfo for personale
  • kan begå dig i diverse IT-programmer så som Teams, Outlook og Exel

Som kollega skal du være

  • serviceminded og hjælpsom
  • engageret og samvittighedsfuld og følge dine opgaver til dørs
  • åben overfor at modtage og give sparring
  • fleksibel og omstillingsparat
  • ansvarsbevidst og villig til at være selvstyrende sammen med resten af teamet
  • samarbejdsvillig og evne at samarbejde med mange forskellige kolleger, ledere og samarbejdspartnere både internt og eksternt i Københavns Kommune fx leverandører

Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen med tiltrædelse snarest muligt og senest den 1. oktober 2025.

Hvis du tidligere har været ansat i Københavns Kommune, gælder desuden
Hvis du kommer i betragtning til at blive tilbudt en stilling i kommunen, vil vi tjekke, om du indenfor de seneste tre år er blevet opsagt eller bortvist fra kommunen og dele relevante oplysninger herom med den ansættende leder. Det kan også være oplysninger om strafbare forhold, der har ført til opsigelse eller bortvisning fra Københavns Kommune, oplysninger om misbrug af rusmidler som fx positiv alkoholtest eller oplysning om sygehistorik, der kan få væsentlig betydning for en ny ansættelse i kommunen. Læs mere her.

Mere information
Hvis du vil høre mere om stillingen, kan du ringe til gruppeleder Birgit Zak på 51 40 45 71 efter den 29. juli.

Søg via linket senest fredag den 15. august 2025
Kandidater, vi gerne vil se til en samtale, kan forvente at blive ringet op den 20. august mellem kl. 14-17.00.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.kk.dk.