Enhedssekretær med flair for god teknisk kommunikation til Vejgenopretning i Københavns kommune

Søg jobbet

Andre arbejdsområder
Fuldtid
Fastansættelse

Der er tryk på udviklingen i København.

Enheden for Vejgenopretning er organisatorisk placeret i Teknik- og Miljøforvaltningen og en central aktør i udviklingen af København. Vi tager os af de fysiske forandringer i byen, og det er vores ambition at skabe verdens bedste storbymiljø og et unikt byliv i København. For at nå vores mål, og for at vi kan få sat gang i samfundet igen, skal vi de næste år gennemføre en lang række større og mindre genopretningsprojekter.

Vi søger en ny kollega, som kan styrke os i vores kommunikation og dialog om vores vejgenopretningsprojekter på en måde, så borgerne i København lettere kan forstå, hvad vores projekter går ud på. Vi har gang i ca. 20-30 anlægsprojekter om året, så det påvirker trafikanternes og borgernes hverdag. Det er derfor vigtigt, at vi får kommunikeret konsekvenserne af anlægsprojekter på en let og forståelig måde.

Ved siden af kommunikationsopgaven skal du varetage opgaven som enhedssekretær. Det omhandler forskellige administrative- og koordineringsopgaver. Det kan f.eks. være administration i interne systemer af medarbejdere i enheden, mødeplanlægning og forberedelse af enhedschefens møder, referatskrivning, netværksbestyrer, betaling af fakturaer etc.

Som vores nye enhedssekretær er du dygtig, serviceminded og i godt humør, også når vi har travlt. Vi forventer, at du har en relevant kontoruddannelse og erfaring med skriftlig kommunikation eller en uddannelse inden for formidling og kommunikation og erfaring med eller lyst til rollen som sekretær.

Dine opgaver bliver primært at

  • formidle og udsende information til borgere og erhverv
  • udarbejde referater og kommunikere klart og tydeligt, både mundtligt og skriftligt
  • være hjælpsom og kunne vurdere, når kollegaer har brug for en ekstra hånd
  • planlægge møder og holde styr på kalendere, så det vigtigste altid prioriteres
  • bestille mødemateriale og sikre, at de bliver afleveret korrekt og til tiden
  • arbejde selvstændigt og koordinere samt prioritere egne opgaver
  • levere med en høj grad af professionalitet i et miljø, hvor vi er ambitiøse og stiller krav til os selv og hinanden
  • fastholde overblikket og følge opgaverne til dørs i en alsidig hverdag, selv når der er travlt

Ansat i Københavns Kommune
Du bliver en del af en arbejdsplads med et tæt og fagligt inspirerende samarbejde med 23 erfarne og kompetente kolleger. Vi lægger vægt på en uformel arbejdsform og godt humør i et fagligt inspirerende miljø med plads til at forsøge nye løsninger.

Som ansat i Københavns Kommune har du arbejdsforhold, der gør det muligt for dig at få balance mellem arbejdsliv og privatliv, idet du gennemsnitligt får en 37-timers arbejdsuge inklusive frokostpause.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med Københavns Kommune.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Der er tale om en fuldtidsstilling.

Er du interesseret?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Dorrit J. Gundstrup på 3044 6474 eller chefkonsulent Henrik Preisler Mathiesen på 5137 0440.

Du kan læse mere om Københavns Kommune og Teknik- og Miljøforvaltningen her.

Søg via linket senest torsdag den 23. maj 2024
Vi forventer at afholde samtaler i uge 22.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.