Administrativ medarbejder til Område for Bygninger, aktindsigtsteamet

Søg jobbet

Politik og administration
Fuldtid
Fastansættelse

København er en by i konstant forandring og udvikling. Vi har derfor brug for flere ressourcer til at understøtte vores mange opgaver i Område for Bygninger. Så har du lyst til administrativ sagsbehandling og lyst til at formidle fagligt stof forståeligt på flere niveauer, så er det måske dig, vi skal bruge.

Vi skal bruge en administrativ medarbejder, som skal arbejde med behandling af aktindsigter. Du har en relevant kontoruddannelse og har forståelse for forvaltningsskik og lovforståelse. Du er ansvarlig, har gerne erfaring fra offentlig sagsbehandling, gode skriftlige formuleringsevner og sproglig forståelse.

Det er selvfølgelig en fordel, hvis du har erfaring fra et lignende job, og kendskab til Nova, eDoc og Dynamic Template.

Vores forventninger til dine personlige egenskaber er, at du

  • kan holde hovedet koldt i en travl hverdag
  • har fokus på styring og ordentlighed i den daglige opgaveløsning
  • er serviceminded og god til dialogen
  • møder folk med respekt – også hvor du møder andre synspunkter end dine egne
  • er god til at kommunikere
  • trives i teams og med tværfagligt arbejde

Vores forventninger til dine faglige egenskaber er, at du

  • har en kontoruddannelse – gerne i offentlig administration, og har forståelse for forvaltningsskik og lovforståelse
  • er ansvarlig med øje for de forvaltningsretlige spilleregler
  • gerne har erfaring fra offentlig sagsbehandling
  • har gode skriftlige formuleringsevner og sproglig forståelse

Vil du være en del af en organisation med høj faglighed og en fælles ambition om at gøre det ordentligt, gøre det sammen og gøre det for København, så er det dig, vi søger til at indgå i det daglige samspil med kolleger i Område for Bygninger.

Vi tilbyder

  • en arbejdsplads centralt på Islands Brygge
  • fleksordning, hvor medarbejderne selv kan tilrettelægge deres arbejdstid
  • mulighed for hjemmearbejde, når opgaven tillader det
  • gennemsnitlig 37-timers arbejdsuge
  • selvstændig opgaveløsning
  • et stærkt fagligt miljø, der altid ønsker at være på forkant med den faglige udvikling
  • tæt sparring med kolleger og chef
  • et uhøjtideligt og velfungerende arbejdsmiljø – præget af engagerede kolleger, der også kan lide at have det sjovt sammen i hverdagen

Løn- og ansættelsesvilkår
Der er tale om en fast fuldtidsstilling på 37 timer inklusive frokostpause. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst for administration og IT mv indgået mellem KL og HK Kommunal. Afhængigt af dine kvalifikationer kan der optages forhandling om tillæg mellem den ansættende leder og den forhandlingsberettigede organisation. Stillingen ønskes besat snarest muligt, dog senest den 1. september 2025.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om kommunen og Område for Bygninger, så se mere her. Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos Peter Aarup Kjær på 24 98 10 47.

Husk at vedlægge dit CV samt dokumentation for uddannelse.

Søg via linket senest onsdag den 25. juni 2025
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 26.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.