Administrativ medarbejder til administrativt team i Hjemmeplejen i Vanløse/Brønshøj/Husum (VBH)
Har du mod på varierede og udfordrende opgaver? Kan du arbejde selvstændigt og nytænkende? Så er det netop dig, vi søger!
Vi søger dig, der kan varetage en bred vifte af administrative opgaver i tæt samarbejde med dine kolleger i teamet samt med gruppeledere i hjemmeplejen og i sygeplejen.
Stillingen er på 37 timer om ugen.
Kan du se dig selv i en spændende stilling hos os, vil vi meget gerne høre fra dig!
Dine opgaver
Du bliver en del af administrativt team, der understøtter hele hjemmeplejen og sygeplejen i Vanløse-Brønshøj-Husum. Sammen med dine kolleger i teamet skal du tage dig af følgende:
HR-opgaver
- Tastninger i København Kommunes vagtplan- og lønsystem (KAS)
- Hjælp og undervisning i KASweb til medarbejdere
- Indberetninger i Serviceportalen, fx ansættelser, ferie, tillæg, faste aftaler og særaftaler, ændringer i medarbejderes ansættelsesforhold.
Øvrige opgaver
- Indkøb og varemodtagelse i Kvantum
- Håndtering af forsikringssager
- Bestilling og håndtering af arbejdstøj til medarbejderne
- Mødeforberedelse
- Praktisk hjælp
- Ad hoc-opgaver.
Om dig – grundig, præcis og opsøgende
Det er vigtigt, at du er grundig og præcis i din opgaveløsning, ligesom du altid er klar til at påtage dig nye opgaver og tænke i kreative løsninger. Samtidig har du en god portion ordenssans. Vi forventer, at du har den samme tilgang til løsning af alle dine opgaver.
Dine opgaver hos os vil veksle imellem selvstændig løsning af opgaver og bestillingsopgaver.
Du er kontoruddannet, gerne med masser af erfaring, og har et smittende humør.
Om os – Administrativt team i Hjemmeplejen/Sygeplejen VBH
Administrativt team i Hjemmeplejen/Sygeplejen i VBH holder til i Sundhedshuset i Vanløse. Vi er meget ofte ude på hjemmeplejens forskellige lokationer i VBH.
Dine nye kolleger i teamet i Hjemmeplejen/Sygeplejen favner bredt – blandede faggrupper af sundhedsprofessionelle, regnskab- og kontorfolk samt servicemedarbejdere.
Administrativt team er en skøn blanding af et HR-kontor og et sekretariat, der hele tiden søger nye veje og måder at løse opgaver på.
Ring gerne til leder af administrativt team Stina Thurøe på 2013 9289, hvis du vil høre mere om stillingen, kollegerne eller stemningen hos os.
Praktisk information
Stillingen er på 37 timer om ugen, arbejdstiden er hverdage i dagtimerne.
Der er begrænset mulighed for hjemmearbejde, der altid på forhånd skal aftales med din leder. Du refererer til leder af administrativt team.
Vi håber, du kan starte hos os den 1. februar 2026 eller snarest muligt derefter.
Du bliver ansat efter gældende overenskomst, og din løn bliver forhandlet på baggrund af erfaring og kvalifikationer.
Hvis du tidligere har været ansat i Københavns Kommune gælder desuden
Hvis du kommer i betragtning til at blive tilbudt en stilling i kommunen, har vi mulighed for at tjekke, om du inden for de seneste tre år er blevet opsagt eller bortvist fra kommunen og dele relevante oplysninger herom med den ansættende leder. Det kan også være oplysninger om strafbare forhold, der har ført til opsigelse eller bortvisning fra Københavns Kommune, oplysninger om misbrug af rusmidler som fx positiv alkoholtest eller oplysning om sygehistorik, der kan få væsentlig betydning for en ny ansættelse i kommunen. Læs mere her.
Søg via linket senest tirsdag den 2. december 2025
Vi forventer at afholde samtaler mandag den 8. december 2025.
Er der behov for en 2. samtale, bliver det torsdag den 11. december 2025.
Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om vores hverdag på www.vores hverdag.kk.dk.