Kvittering til privat pasning
Kvittering for privat pasningsordning
Åbner en dialog.Når du har betalt din private passer, skal du udfylde en kvittering med NemID eller MitID for den pågældende måned. Den private passer modtager en besked med link til den udfyldte kvitteringsblanket i Digital Post. Indtil passeren har godkendt og signeret kvitteringen, ligger den som en kladde hos dig.
Når den private passer har godkendt kvitteringen med NemID eller MitID modtager Privat Pasning kvitteringen. Privat Pasningskontoret i Københavns Kommune kan ikke se kvitteringen, før begge parter har godkendt kvitteringen.
Spørgsmål og svar om digitale kvitteringer
Hvordan udfylder jeg en kvittering, hvis jeg ikke har NemID eller MitID?
Hvis du ikke har NemID eller MitID og er fritaget for Digital Post, kan du kontakte INFO-team og få tilsendt en kontrakt, kvittering, eller ophørsblanket.
Hvordan udfylder eller godkender jeg kvitteringer til privat pasning?
I blanketsystemet kan du kun udfylde og godkende, hvis du har den seneste opdaterede internetbrowser installeret. Kontakt INFO-team ved fejl.
Sådan udfylder du kvittering til Privat Pasning:
- Forælder udfylder blanketten med NemID eller MitID, der automatisk sendes til den private passers digitale post.
- Den private passer modtager en besked i Digital Post med et link til den udfyldte blanket. Den private passer klikker på linket og logger ind og godkender blanketten.
- Privat Pasningskontoret modtager blanketten og behandler den i løbet af tre uger. Du får besked i digital post, når blanketten er godkendt.
Hvordan finder jeg mine indsendte kvitteringer?
Du kan finde dine afsluttede blanketter på selvbetjening.kk.dk Blanketterne vil blive slettet efter 1 måned.
Vær opmærksom på at du skal gemme en kopi af kontrakten og kvitteringerne for den månedlige betaling til den private passer i minimum 5 år.
Privat Pasning indberetter den private passers indtægt til SKAT hver måned.
Find hjælp til at opdatere din internetbrowser
Vi anbefaler, at du benytter den nyeste browser version. De fleste browsere har mulighed for automatisk opdatering.
Javascript skal være slået til i din browser for at tillade den fulde funktionalitet af blanketsystemet. Såfremt Javascript ikke er slået til kan der være flere dele af blanketsystemet, der ikke virker efter hensigten.
Understøttede browsere:
Microsoft Edge, seneste version.
Google Chrome, seneste version.
Mozilla Firefox, seneste version.
Safari, seneste version.
Internet Explorer, seneste version.
Hvordan ser du hvilken version af browser du bruger?
Chrome:
Hvis du vil tjekke for at se, hvilken version af Chrome du har, tager det kun et sekund.
Åbn Chrome, og vælg ikonet med tre prikker i øverste højre hjørne.
Vælg Hjælp og Om Google Chrome.
Et nyt vindue vises med versionsnummeret i det.
IE - Internet Explorer:
Åbn IE og vælg ikonet der ligner et tandhjul.
Klik på "om internet explorer"
Herefter vises et vindue med versionsnummeret er.
Edge:
Åbn Edge og klik på de tre prikker i højre hjørne.
Vælg indstillinger og rul ned i bunden, her kan du se versionsnummer.
FireFox:
Tryk på menuknappen nederst på skærmen (tre vandrette streger):
Tryk på Indstillinger i menuen.
Rul ned til sektionen Om, hvor du finder versionsnummeret.
Safari:
Åbn safari og tryk på "Safari" ved siden af apple-ikonet.
Vælg "om safari", hvor du kan se hvilken version af safari, der er installeret.
Kontakt
Privat Pasning
Nyropsgade 7, 6
Telefontider
10:00 - 13:00
10:00 - 13:00
13:00 - 17:00
10:00 - 13:00
-