Søg

Digital Post fra offentlige myndigheder

Du har med ny Digital Post flere muligheder for at modtage din post fra offentlige myndigheder.

Kvittering til privat pasning

For at modtage tilskud skal du hver måned sende en kvittering på, at du har betalt din private passer.

Når du har betalt din private passer, skal du udfylde en kvittering med NemID for den pågældende måned. Den private passer modtager en e-mail med link til den udfyldte kvitteringsblanket. Indtil passeren har godkendt og signeret kvitteringen, ligger den som en kladde hos dig.

Når den private passer har godkendt og signeret kvitteringen med NemID modtager Privat Pasning kvitteringen. Privat Pasning kan ikke se kvitteringen, før begge parter har signeret kvitteringen.

Spørgsmål og svar om digitale kvitteringer

Ændring i blanketter

I løbet af foråret 2022 vil der komme en ændring i Kontrakt til Privat Pasning og Kvittering til Privat Pasning.

Alle godkendte passere og storordninger vil fremgå med deres navne i onlineblanketterne og du skal fremover vælge din private passer eller storordning ud fra navnet. Godkendelse af blanketten sker i den private passers eller storordnings e-boks i stedet for via e-mail.

Det betyder, at den private passer eller storordning modtager besked i sin e-boks med link til blanketten. Når passeren klikker på linket, skal hun/han godkende eller afvise lige som det foregår i dag.

Hvordan udfylder jeg en kvittering, hvis jeg ikke har NemID?

Hvis du ikke har NemID og er fritaget for Digital Post, kan du kontakte INFO-team og få tilsendt en kvittering.

Hvordan udfylder eller godkender jeg kvitteringer til privat pasning?

I blanketsystemet kan du kun udfylde og godkende, hvis man har den seneste opdateret internetbrowser installeret. Kontakt INFO-team ved fejl.

Sådan udfylder du kvittering til Privat Pasning:

  1. Forælder udfylder blanketten med NemID, der sendes til den private passers private e-mail. 
  2. Den private passer modtager en mail med et link til den udfyldte blanket. Den private passer klikker på linket og logger ind med sin NemID og godkender blanketten.
  3. Privat Pasning modtager blanketten og behandler den i løbet af tre uger. Du får besked i e-Boks, når blanketten er godkendt af Privat Pasning.
Hvordan finder jeg mine indsendte kvitteringer?

Du kan finde dine afsluttede blanketter på selvbetjening.kk.dk Blanketterne vil blive slettet efter 1 måned.

Vær opmærksom på at du skal gemme en kopi af kontrakten og kvitteringerne for den månedlige betaling til den private passer i minimum 5 år.

Privat Pasning indberetter den private passers indtægt til SKAT hver måned.

Find hjælp til at opdatere din internetbrowser

Vi anbefaler, at du benytter den nyeste browser version. De fleste browsere har mulighed for automatisk opdatering.

Javascript skal være slået til i din browser for at tillade den fulde funktionalitet af blanketsystemet. Såfremt Javascript ikke er slået til kan der være flere dele af blanketsystemet, der ikke virker efter hensigten.

Understøttede browsere:

Microsoft Edge, seneste version.
Google Chrome, seneste version.
Mozilla Firefox, seneste version.
Safari, seneste version.
Internet Explorer, seneste version.

Hvordan ser du hvilken version af browser du bruger?

Chrome:

Hvis du vil tjekke for at se, hvilken version af Chrome du har, tager det kun et sekund.

Åbn Chrome, og vælg ikonet med tre prikker i øverste højre hjørne.
Vælg Hjælp og Om Google Chrome.
Et nyt vindue vises med versionsnummeret i det.

IE - Internet Explorer:

Åbn IE og vælg ikonet der ligner et tandhjul.
Klik på "om internet explorer"
Herefter vises et vindue med versionsnummeret er.

Edge:

Åbn Edge og klik på de tre prikker i højre hjørne.
Vælg indstillinger og rul ned i bunden, her kan du se versionsnummer.

FireFox:

Tryk på menuknappen nederst på skærmen (tre vandrette streger):

Tryk på Indstillinger i menuen.

Rul ned til sektionen Om, hvor du finder versionsnummeret.

Safari: 

Åbn safari og tryk på "Safari" ved siden af apple-ikonet.
Vælg "om safari", hvor du vil kunne se hvilken version af safari der er installeret.

Kontakt

Telefontider

Mandag

09:00 - 13:00

Tirsdag

09:00 - 13:00

Torsdag

13:00 - 18:00

Fredag

09:00 - 13:00

-