Tolk til samtalen med jobcentret

Skal du til en samtale i Jobcenter København, kan du bede om at få en tolk med.

Det er vigtigt, at du forstår, hvilke muligheder du har som ledig, og at begge parter forstår hinanden fuldt ud. Derfor kan du bede om at få en tolk med til samtale i jobcentret.

Sådan får du en tolk med

  1. Giv jobcentret besked i god tid, så sørger de for at bestille en tolk.
  2. Ring på det telefonnummer, som står i brevet/ e-mailen, du har modtaget.

Jobcentret bruger professionelle tolke. De er neutrale, upartiske og har tavshedspligt - og de tolker alt, der bliver sagt. Venner og familie må derfor ikke fungere som tolk til sådanne samtaler.

In need of interpretation?

If you have an appointment with Jobcenter København, you can request to be assisted by an interpreter. It is important that you understand your options as unemployed, and that both parties understand each other completely.

This is how you do it

  • Please, let us know well in advance. The job centre will make sure to book an interpreter to assist you.
  • Call the telephone number, which you can find in the letter or e-mail from the job centre.  

The job centre uses professional interpreters. The interpreters are neutral and subject to a duty of confidentiality – they will interpret everything that is said. Friends and family are not allowed to act as interpreters in connection with such meetings.

Video Url

Kontakt

Jobcenter København

Telefontider

Mandag

08:30 - 16:00

Tirsdag

08:30 - 16:00

Onsdag

08:30 - 15:00

Torsdag

08:30 - 16:00

Fredag

08:30 - 15:00

Hvis du bliver syg

Modtager du kontanthjælp  - ring og aflys din aftale. Telefonerne åbner kl. 8.00 for sygemelding.

 

Modtager du dagpenge - meld dig syg på www.jobnet.dk 

Hvis du vil skrive til os

Brug Digital Post, når du vil skrive til os.