Udadvendt og serviceminded sagsbehandler til Forældrebetaling i Børne- og Ungdomsforvaltningen

Søg jobbet

Øvrige
Sagsbehandling
Kommunikation
Fuldtid
Fastansættelse

Har du lyst til at arbejde med selvstændige, udfordrende og inspirerende arbejdsopgaver og med gode muligheder for personlig og faglig udvikling? Trives du i en dynamisk og udviklingsorienteret organisation? Så er stillingen som sagsbehandler i Forældrebetaling måske noget for dig.

Forældrebetaling arbejder med betaling for børns ophold i dags-, fritids- og klubtilbud.

Dine arbejdsopgaver vil primært være sagsbehandling af ansøgninger om økonomisk fripladstilskud og løbende opfølgning og kontrol af fripladser. Sagsbehandlingen omfatter også skriftlig, personlig og telefonisk kontakt med forældre, der henvender sig med spørgsmål omkring betalingen. Vi sørger naturligvis for, at du får en grundig oplæring.

Vi kan tilbyde dig

  • alsidige, krævende og interessante arbejdsopgaver
  • stor grad af indflydelse på tilrettelæggelse af arbejdet
  • gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • en dynamisk og udviklingsorienteret organisation
  • godt socialt og familievenligt arbejdsmiljø
  • tæt samarbejde med kolleger
  • flekstid
  • sociale arrangementer
  • frugtordning

Vi forventer, at du

  • er serviceminded, initiativrig og fleksibel
  • har overblik og orden i dit arbejde
  • har gode IT-kundskaber og gerne kendskab til institutionssystemet KMD I2
  • har flair for tal
  • er en god og stærk kommunikator på skrift og i tale, både på dansk og engelsk
  • har erfaring med borger- eller kundehenvendelser
  • hurtigt kan sætte dig ind i relevant lovgivning
  • kan arbejde selvstændigt og indgå i teamsamarbejde
  • trives i en travl hverdag, har en positiv indstilling og et godt humør
  • er opsøgende og nysgerrig i forhold til opgaveløsningen

Det er en fordel, men ikke et krav, at du har relevant uddannelse, fx kontoruddannet i offentlig administration, kommunom eller administrationsøkonom.

Forældrebetaling er en del af regnskabsafdelingen i Børne- og Ungdomsforvaltningens Administrative Ressourcecenter. Regnskabsafdelingen består af to teams: Forældrebetaling samt Betaling og Controlling – med i alt 35 medarbejdere.

I Regnskab arbejder vi i et fagligt stærkt og kollegialt miljø, hvor vi har fokus på at løfte fagligheden, løfte i flok og understøtte hinanden i opgaveløsningen.

Ansættelsesvilkår
Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer. Stillingen lønnes i henhold til overenskomst med HK og inden for rammerne af lokal løndannelse.

Stillingen er til besættelse snarest muligt.

Yderligere oplysninger
Er du interesseret i yderligere informationer, er du velkommen til at kontakte teamleder Vibeke Beha Knudsen på 24 64 44 06.

Søg via linket senest tirsdag den 29. juli 2025
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 32.