Tal- og datanørdet studentermedhjælper til Regnskabsteamet i Børne- og Ungdomsforvaltningen
Drømmestudiejobbet for den tal- og datanørdede studerende.
Københavns Kommunes Børne- og Ungdomsforvaltning tilbyder lige nu et spændende studiejob centralt i København i Danmarks største forvaltning. Her hos os vil du kunne opnå en stor erfaring inden for offentlig forvaltning (regnskab og controlling), som du kan bruge i dit fremtidige arbejdsliv.
I Regnskabsteamet er vi meget opmærksomme på udviklingsmuligheder og trivsel. Dette betyder bl.a., at der er en stor fleksibilitet for vores studentermedhjælpere, så både studie og arbejde kan hænge sammen i hverdagen.
Din nye arbejdsplads og arbejdsopgaver
Børne- og Ungdomsforvaltningen er landets største forvaltning. Med en samlet økonomi på over 12 mia. kr. er en god økonomistyring og controlling helt central. I teamet Controlling og Forretningsgange, som er en gruppe i Regnskab, vil du være en central del i gennemførsel af controlling og udarbejdelse af projektregnskaber. Gruppen består af fem dedikerede medarbejdere, der på forskellig vis arbejder med data, tal og udvikling.
Som studentermedhjælper i Regnskab kan du forvente at få alt fra selvstændige udviklingsopgaver til ad-hoc opgaver og endelig opgaver, der understøtter den daglige drift.
Hvem er du?
Du er først og fremmest interesseret i økonomistyring, og vil gerne udvikle dine kompetencer inden for området. Du har gåpåmod, og du er klar på at tage fat i forskellige typer af opgaver. Du skal have en god talforståelse, og det vil være en stor fordel, hvis du har erfaring med Excel, men dette er ikke et krav.
Derudover passer din profil gerne på nedenstående punkter
- Du går på en relevant videregående uddannelse (stud. scient pol, stud.polit, stud.oecon, stud.HA, stud.merc, stud.merc.aud), og du skal have mindst to års studietid tilbage.
- Du kan både lide at arbejde med projekter og mere rutineprægede opgaver.
- Du er struktureret og kan have flere bolde i luften på samme tid.
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst mellem kommunen og den relevante faglige organisation.
Din arbejdstid vil være 15 eller 20 timer ugentligt.
Starttidspunktet for ansættelsen er som udgangspunkt den 1. august 2025, men derom kan vi forhandle.
Mere information
Arbejdsstedet ligger i Gyldenløvesgade, København V.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent René Bredal på 21 57 47 65 eller mail cd8l@kk.dk.
Søg via linket senest torsdag den 3. juli 2025
Vi forventer at holde samtale mandag den 7. juli 2025.