Studentermedhjælpere til indkøbs- og kreditorteamet i Børne- og Ungdomsforvaltningen Københavns Kommune
Søg jobbet
Er du grundig, har godt overblik og samtidig god til at samarbejde? Vil du gerne arbejde med regnskabsopgaver i Danmarks største forvaltning? Så kan det være, at du er vores nye studentermedhjælper.
Indkøbs-og kreditorteamet består af 20 engagerede og dygtige kollegaer, der håndterer en bred opgaveportefølje med fokus på korrekt og rettidig bogføring på børne- og ungeområdet i Københavns Kommune. Du vil blive en fast del af indkøbs- og kreditorteamet, hvor du vil få mulighed for at prøve kræfter med en lang række forskellige opgaver på regnskabsområdet. Du vil indgå i et tæt samarbejde med medarbejderne i afdelingen og få indsigt i, hvordan bogføringen fungerer i en kommune.
Dine opgaver
Som studentermedhjælper vil du både få selvstændige opgaver og skulle samarbejde med kollegaerne i afdelingen. Du vil skulle give en hånd med, hvor der er behov. Du vil blive inddraget i opgaver vedr. blandt andet fakturabehandling, udlægskontering, regnskabsafslutning og kontakt til leverandører og ledere.
Hvem er du?
- Du går på en relevant videregående uddannelse inden for administration og/eller økonomi, og du skal have mindst et års studietid tilbage
- Du er hurtig til at lære nye systemer
- Du kan både lide at arbejde med varierende og mere rutineprægede opgaver
- Du er god til at strukturere og holde overblik over flere opgaver på samme tid
- Du er fleksibel og har gåpåmod
- Du er proaktiv, god til at tage ansvar for en opgave og følge den til dørs
- Du kan arbejde både selvstændigt og sammen med andre
Ansættelsesvilkår
Du ansættes til 15 eller 20 timer ugentligt. Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Arbejdsstedet er Lyongade 25 i København S.
Tiltrædelse snarest muligt.
Yderligere oplysninger
Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte teamleder Emili Rønde på 21 84 07 64.
Søg via linket senest søndag den 25. maj 2025
Ansøgere indkaldes løbende.