Studentermedhjælper med skarpe formidlingsevner til enheden Anlægskoordinering og Vejarbejde i Teknik- og Miljøforvaltningen

Søg jobbet

Politik og administration
Deltid - alt under 37 timer
Studenterjob/fritidsjob

Om stillingen og opgaverne
Vi søger en dygtig studentermedhjælper med skarpe skriftlige kompetencer og blik for detaljen, som kan bidrage til både den daglige behandling af partshøringer, besvarelse af borgerhenvendelser, håndtering af vores enhedspostkasse, herunder journalisering og formidling til egen og andre enheder samt ad hoc-opgaver.

Du vil få en bred kontaktflade og arbejde tæt sammen med både kolleger i enheden, kolleger i andre enheder og eksterne interessenter.

Hvem er du?
Vi forestiller os, at du

  • har en relevant studiebaggrund og kan identificere dig med flere af de ovenstående opgaver
  • er en god formidler, både mundtligt og skriftligt, med evnen til at kommunikere med en bred vifte af mennesker
  • er struktureret, selvstændig og god til at holde overblik – også når tempoet er højt
  • er en holdspiller, der bidrager til fælles fremdrift og et godt samarbejdsmiljø

Vi tilbyder dig

  • en meningsfuld stilling, hvor du bidrager til at udvikle og understøtte København
  • et varieret opgavefelt i krydsfeltet mellem myndighed, kommunikation og byens liv
  • et uformelt og engageret arbejdsmiljø med dygtige og hjælpsomme kolleger
  • gode muligheder for både faglig og personlig udvikling

Om enheden
Du bliver en del af enheden Anlægskoordinering og Vejarbejde, der arbejder for, at midlertidig brug af vejareal og vejarbejde koordineres og gennemføres, så fremkommelighed og trafiksikkerhed bliver opretholdt. Vi er ca. 30 medarbejdere fordelt på tre teams og udsteder årligt ca. 30.000 tilladelser.

Vi arbejder i en tværfaglig teamstruktur, hvor alle dels har egne ansvarsområder og dels indgår i løsningen af kollegaers projekter og opgaver. På den måde sikrer vi en høj grad af videndeling. Hvert team er sammensat ud fra forskellige fagligheder, hvilket medvirker til et fagligt og professionelt miljø.

Vi er engagerede i vores arbejde og stolte af at bidrage til den positive udvikling af København. Hvad enten det er genopførelse af Børsen, endnu en etape af metroen, der skal bygges, renovering af en bro, fornyelse af forsyningsledninger eller World-Tour-feltet, som skal ræse gennem byen, så er vi med.

Løn- og ansættelsesvilkår
Den ugentlige arbejdstid er som udgangspunkt 15 timer med flekstidsordning, og der er en god fleksibilitet i forhold til valg af arbejdsdage, som planlægges i fællesskab. Forventet start er den 5. januar 2026. Arbejds- og tjenestestedet er Islands Brygge 37 i København S. Ansættelsen vil som studerende være i henhold til overenskomst for administration og IT mv. indgået mellem HK og KL Kommunal. 

Er du blevet nysgerrig?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Annette Jandrup på 61 14 21 01. Du kan læse mere om Københavns Kommune her og om Teknik- og Miljøforvaltningen her.

Søg via linket senest mandag den 1. december 2025
Vi afholder ansættelsessamtaler løbende.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.