Struktureret regnskabsmedarbejder med systemsnilde til Indkøb og Bogholderi
Har du stærke kompetencer inden for kommunale bogholderiopgaver, og trives du med en hverdag, hvor detaljen og datadisciplin er i højsædet? Kender du vejen rundt i kommunens systemer, og har du lyst til at blive en del af et fagligt stærkt fællesskab i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen?
I Center for Drift og Økonomi søger vi en ny kollega til vores Indkøbs- og bogholderiteam. Vores primære formål er at understøtte centrenes drift gennem håndtering af tværgående driftsopgaver, såsom økonomistyring, ejendomsdrift, arbejdsgange, indkøb, beredskab og miljøledelse. Vi søger dig, der kan bidrage til en sikker og effektiv drift fra dag ét.
Dine arbejdsopgaver
Du bliver en del af et team, der løser en bred vifte af regnskabs- og indkøbsopgaver for forvaltningen. Din primære opgaveportefølje vil ligge på kreditorområdet og den løbende økonomiske drift.
Dine opgaver vil blandt andet omfatte
- huslejeopkrævning – administration og opkrævning af husleje, herunder opfølgning og afstemning
- fakturabehandling – håndtering af fakturaer ifm. forvaltningens køb af vare- og tjenesteydelser
- refusioner – behandling af udlæg foretaget af medarbejdere og borgere
- generel bogføring – sikring af korrekt kontering og løbende afstemninger
- support – sparring og vejledning af kolleger i forvaltningen omkring bilag og indkøb
Om dig
Vi lægger vægt på, at du er driftssikker, omhyggelig og har en systematisk tilgang til dine opgaver. Da vi er en travl driftsenhed, er det afgørende, at du arbejder selvstændigt og tager ansvar for, at dine opgaver bliver løst til tiden og med høj kvalitet.
Fagligt forestiller vi os, at du
- har en relevant kontorfaglig uddannelse og solid erfaring fra regnskabsområdet
- har indgående kendskab til Kvantum (SAP), hvilket er en erfaring, vi vægter højt
- har erfaring med Fasit og NFS, da disse systemer anvendes i dele af opgaveløsningen
- har kendskab til beskæftigelsesområdet og forstår den politiske og organisatoriske ramme, vi arbejder i
- har flair for tal og gode IT-kundskaber generelt (især Excel)
Som person er du en holdspiller. Selvom du arbejder selvstændigt med dine egne opgaver, er du god til at sparre med dine kolleger og bidrage til den gode stemning i teamet. Du er løsningsorienteret og lader dig ikke slå ud af, at systemerne driller, eller at en hasteopgave lander på dit bord.
Vi tilbyder
Du bliver en del af Center for Drift og Økonomi i Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen.
Vi tilbyder
- en stilling med ansvar og indflydelse på egen arbejdsdag
- et stærkt fagligt miljø med kompetente kolleger, hvor vi hjælper hinanden
- en uformel omgangstone med plads til humor, selvom vi har travlt
- kantine- og frugtordning samt adgang til motionsfaciliteter/massageordning
Hos os går stærke arbejdsfællesskaber og fleksibilitet hånd i hånd. Vi prioriterer fremmøde og den daglige kontakt og tilbyder samtidig flekstid samt mulighed for en ugentlig hjemmearbejdsdag.
Ansættelsesforhold
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem den relevante faglige organisation og Københavns Kommune. Lønnen er inden for rammerne af lokal løndannelse.
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Forventet tiltrædelse er hurtigst muligt og arbejdsstedet er Gammel Køge Landevej 43, 2500 Valby.
Mere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomi- og driftschef Niklas Brøndum på 21 33 93 46.
Søg via linket senest torsdag den 15. januar 2026
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 5.
Om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
I Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen hjælper vi hver dag året rundt københavnere i job og uddannelse eller finder andre veje videre for borgerne. Vi understøtter virksomhederne med at finde den rette arbejdskraft. Vi inddrager borgerne, stiller konstruktive krav, og vi tror på, at vi sammen kan skabe fremskridt. Vi er Danmarks største beskæftigelsesforvaltning, og vi er med til at sætte en høj standard på beskæftigelsesområdet ved at arbejde strategisk med udvikling af driften, servicedesign og nye digitale løsninger. Vi har fokus på trivsel og har en kultur med høj faglighed, hvor der er plads til dine input og idéer. Fra den 1. januar 2026 ændres navnet Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen til Beskæftigelses-, Integrations- og Erhvervsforvaltningen.
Du kan læse mere om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen her.