Specialarbejdere til Renhold Nord

Søg jobbet

Drift og service
Fuldtid
Fastansættelse

Har du kørekort, og vil du være med til at give københavnerne en ren og indbydende by?

Så bliv vores nye kollega i enheden Renhold Nord under Teknik og Miljøforvaltningen i Københavns Kommune – enten i en fast stilling eller i en sæsonstillling.

Renhold Nord er en enhed i afdelingen Parker, Kirkegårde og Renhold (PKR) med godt 750 medarbejdere, som sammen sikrer en ren, grøn og indbydende by for københavnerne på tværs af byen. Det betyder, at du til tider vil skulle renholde i andre dele af byen og i andre enheder af PKR. Du refererer dog hele tiden til din egen chef i enheden Renhold Nord 

Om jobbet 
Som specialarbejder i vores enhed bliver du en del af et fællesskab, der holder veje, cykelstier og pladser rene primært i bydelene Bispebjerg, Vanløse og Nørrebro. Du bliver en del af et team, som løser alle typer af opgaver inden for renhold. Herunder tømning af affaldskurve, fejning af cykelstier og kommunale fortove, ukrudtsbekæmpelse og andet forefaldende arbejde.

Det er en betingelse at du

  • har kørekort i minimum kategori B og er en rutineret chauffør
  • kan benytte tablet, smartphone, samt pc, herunder mail på brugerniveau 
  • taler, skriver og forstår dansk 
  • er indstillet på at indgå i en arbejdsplan, der omfatter weekendarbejde samt arbejde på nogle helligdage

Derudover forventer vi, at du

  • kan arbejde selvstændigt og team-orienteret 
  • er indstillet på at indgå positivt og samarbejdende i vores arbejdsfællesskab og samtidig kan varetage selvstændige opgaveløsninger
  • er god til at planlægge din arbejdsdag, da du vil arbejde ud fra en flekstidsaftale 
  • er ansvarsbevidst, fleksibel og mødestabil 
  • er serviceorienteret, omgængelig og glad for at arbejde blandt mange mennesker 

Vi sørger selvfølgelig for god oplæring i vores materiel og i specialopgaver, men det vil være fordel, hvis du har erfaring med fejemaskiner og komprimatorvogne.

Du bliver en del af

  • et stærkt hold af medarbejdere, som med stolthed deler et fælles engagement omkring at holde byen ren og indbydende og at yde en god service.
  • et godt kollegialt sammenhold med en humoristisk og uformel omgangsform, med højt til loftet og hvor vi hjælper hinanden i det daglige
  • en rummelig enhed, der sætter trivsel og arbejdsmiljøet i højsædet  
  • en dynamisk arbejdsplads, som aldrig står stille, og hvor vi hele tiden arbejder sammen om at tilpasse vores service til byens behov og udvikling

Vi tilbyder

  • en flekstidsaftale, som giver dig indflydelse på dine arbejdstider, som du planlægger sammen med din chef og dine kolleger (opgaverne skal løses indenfor tidsrummet kl. 04.00-17.00, som er den almindelige arbejdstid for dagsarbejde).  
  • mulighed for løbende at uddanne sig gennem kurser udbudt i Teknik- og Miljøforvaltningen
  • en stor arbejdsplads med mulighed for at prøve kræfter med mange typer opgaver, og hvor du samtidig kan være med til at udvikle vores services og løsninger
  • en attraktiv pensionsordning

Ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst mellem kommunen og den relevante faglige organisation. 
Arbejdstiden udgør 37 timer ugentligt.  
Vi ønsker stillingerne besat den 1. juni 2025 eller snarest derefter.

Mere information  
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte enhedschef Annette Rønning på 51 19 80 64 eller teamkoordinator René Kayser på 21 45 98 36.

Du bedes angive i din ansøgning, om du søger en fast stilling og/eller en sæsonstilling.

Søg via linket senest onsdag den 21. maj 2025
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 21 2025.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen  
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.