Specialarbejdere til Renhold City Middelalderbyen

Søg jobbet

Drift og service
Fuldtid
Tidsbegrænset job (vikariater, projektstillinger mv.)

Er du en af vores nye kollegaer i hjertet af København?

Måske er du ledig – måske trænger du bare til luftforandring. Uanset hvad, har du nu chancen for at få hele Indre By som din arbejdsplads og være omgivet af dygtige, hjælpsomme og engagerede kollegaer!

Vi søger nye kollegaer til vores sæsonstillinger, hvor du bliver en vigtig del af den indsats, der hver dag gør København ren, grøn og indbydende.

Hvem er du?

  • Du trives med fysisk arbejde og kan lide at se resultaterne af din indsats.
  • Du møder til tiden – vores arbejdsdag starter kl. 4.00.
  • Du har almindeligt kørekort (kategori B) – det er et krav.
  • Du er fleksibel, stabil og har gåpåmod – måske er du håndværkeruddannet, men det er ikke et krav.
  • Du taler og forstår dansk og er tryg ved at færdes blandt mange mennesker i byrummet.

Hvad indebærer jobbet?

Du bliver en del af vores driftsenhed, hvor dine opgaver kan omfatte

  • Tømning af affaldskurve (kørsel med komprimatorbil)
  • Renhold af kørebaner, cykelstier og vejarealer – både manuelt og med fejemaskine
  • Ukrudtsbekæmpelse
  • Drift og vedligehold af udstyr og materiel

Vi arbejder på tværs af byen, så du skal være klar på at indgå i opgaver i hele PKR.

‍Hvem er vi?
Parker, Kirkegårde og Renhold (PKR) er en del af Teknik- og Miljøforvaltningen i Københavns Kommune. Vores ca. 750 medarbejdere arbejder hver dag for at skabe en ren, grøn og levende by – til glæde for alle københavnere og besøgende.

Vi tilbyder
Sæsonansættelse i minimum 6 måneder – med mulighed for forlængelse
Et stærkt fællesskab, hvor vi hjælper hinanden og løfter i flok

Ansættelsesvilkår
Stillingerne er på 37 timer i gennemsnit pr. uge, med start hurtigst muligt og senest 1. juli 2025

De fleste møder ind kl. 4.00–12.00. Vi arbejder 365 dage om året, også i weekender og på helligdage. Du skal være indstillet på skiftende arbejdstider mellem kl. 4.00 og 17.00

Løn og vilkår ifølge gældende overenskomst med 3F og efter kvalifikationer

Vil du vide mere?
Har du spørgsmål vedrørende stillingerne, kan du kontakte driftskoordinator Leif Jandrup på 27 15 88 94 eller enhedschef Anne Samuelsen på 21 39 90 59.

Vi glæder os til at høre fra dig – og måske byde dig velkommen som vores nye kollega!

Søg via linket senest fredag den 30. maj 2025

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.