Specialarbejder til Byinventar i Teknik- og Miljøforvaltningen
Har du hænderne skruet rigtigt på?
Er du venlig, omgængelig og serviceminded?
Enheden Byinventar er en del af afdelingen for Parker, Kirkegårde og Renhold (PKR) i Københavns Kommunes teknik- og miljøforvaltning. Vi samarbejder med resten af Teknik- og Miljøforvaltningen om at opfylde borgernes behov og skabe en god by. Byinventar løser opgaver som eksempelvis indkøb, nyopsætning og vedligehold af skilte, bænke, affaldskurve og lignende.
Om jobbet
Enheden Byinventar søger en specialarbejder til en fast stilling. Din primære arbejdsopgave bliver at udføre praktisk arbejde indenfor vedligehold og udskiftnng af byinventar, som fx skilte, affaldskurve og bænke i det offentlige rum og andet forefaldende arbejde.
Vi søger dig, der
- har hænderne skruet rigtigt på
- er venlig, omgængelig og serviceminded
- er vant til at anvende Office-pakken
- har kørekort, minimum til Kategori B
- har truckkort, dog ikke et krav
- er god til at samarbejde med mange forskellige fagligheder
- kan tilgå og bruge programmer på telefon eller tablet
- taler, skriver og læser dansk
Endvidere forventer vi, at du er ansvarsbevidst, mødestabil, serviceorienteret. Du er som person udadvendt og samarbejdsorienteret. Du skal være i stand til at arbejde systematisk med opgaverne og samtidig være indstillet på tværfagligt samarbejde. Og så skader det ikke at have en god portion humor. Det vil være en fordel, hvis du har taget kurset 'Vejen som arbejdsplads'. Dette er dog heller ikke et krav.
Arbejdspladsen
Enheden Byinventar er en dynamisk arbejdsplads med højt til loftet, hvor vi lægger vægt på godt samarbejde og resultater, der rykker for København. Som ansat i byinventar har du mødested på Kraftværksvej, København S. Du får et afvekslende job på en miljøbevidst arbejdsplads med gode kollegaer. Vi har en aktiv personaleforening, hvor der vil være mulighed for at deltage i arrangementer, der afholdes løbende hen over året.
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Vi har flekstid og arbejdstiden er gennemsnitligt 37 timer pr. uge.
Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte enhedschef Per Engqvist på 28 68 66 03 eller driftkoordinator Mattias Lerche-Bachdal på 24 91 51 29.
Søg via linket senest tirsdag den 17. juni 2025
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler løbende.
Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.