Specialarbejder til arealpleje og renhold i Københavns Ejendomme

Søg jobbet

Drift og service
Fuldtid
Fastansættelse

Genopslag

Vil du være med til at sikre en god og stabil drift og skabe tilfredse lejere, så er det måske dig, vi står og mangler?
Vi søger en selvstændig og proaktiv specialarbejder, hvor din primære opgave er at udføre arealpleje og renholdsopgaver. Du kan også blive nødt til at træde til ved indvendige, praktiske opgaver.

Du får en varieret hverdag, hvor du selvstændigt skal planlægge og udføre dine opgaver. Du skal køre rundt til de adresser, du har ansvaret for og løse de aftalte opgaver. Du vil blive en del af et hold bestående af fire mand. Sammen kan I hjælpe hinanden ved behov og dække af for hinanden ved fravær. I møder ind sammen om morgenen og kører derfra ud til hver jeres opgaver. Herudover kan der komme andre opgaver, som du skal kunne planlægge ind i din uge. Særligt gælder her, at der kan komme nogle adresser, hvor der skal åbnes for eksterne håndværkere, aflæses energital, laves sprinklertest samt andre ad hoc-opgaver.

Du vil altså få en alsidig hverdag, hvor vi til gengæld forventer, at du er selvstændig og kan arbejde struktureret. Du skal have en fleksibel indstilling og være villig til at yde service for kunder og kolleger.

Vi forventer, at du har erfaring med arealpleje og trives med udendørs fysisk arbejde. Du må gerne være vant til at have værktøj i hænderne. Din indstilling til at yde en god og stabil service overfor kunden og din indstilling til borgerne, vægter vi lige så højt som din faglige baggrund. Du skal tage ejerskab over dine opgaver og sætte en ære i at løse opgaverne og gøre kunderne tilfredse.

Du bliver en del af et hold på cirka 50 tekniske ejendomsmedarbejdere i Teknisk Drift, der servicerer bygninger over hele København. Vi hjælper hinanden med større konkrete opgaver, og mødes jævnligt for at vidensdele og udveksle erfaring samt udvikle os fagligt m.m.

Vi forventer, at du

  • taler og forstår dansk
  • har gyldigt kørekort (Kat. B)
  • har evner og lyst til at yde en god service i høj kvalitet
  • tager selv initiativer og kan arbejde selvstændigt i opgaveløsningen
  • trives i en hverdag, hvor du kører rundt på egen hånd
  • har situationsfornemmelse og kan gebærde dig i blandt forskellige mennesker
  • er fleksibel i den daglige planlægning
  • er IT-minded, så du kan læse mails mv.
  • kan bruge værktøj og kan håndtere reparationer i bygninger
  • har erfaring med arealpleje

Du vil blive ansat i Center for Ejendomsservice, men du vil have har dine daglige opgaver og din base ude hos en af vores kunder, hvor du varetager driften. Sektionslederen i Teknisk Drift 1 er din daglige leder. I hverdagen arbejder vi med distanceledelse. Sektionslederen vil løbende besøge dig for faglig sparring, sikre din trivsel og hjælpe dig ved eventuelle udfordringer m.m.

Om Center for Ejendomsservice
Du bliver ansat i Center for Ejendomsservice i afdelingen Teknisk Drift. Center for Ejendomsservice varetager en bred vifte af ejendomsrelaterede opgaver med særligt fokus på drift og afhjælpende vedligehold af kommunens ejendomme. Vi er samtidig ansvarlige for at sikre den gode kundeoplevelse for alle, der er i kontakt med Københavns Ejendomme.

Vi udfører ejendomsservice på nogle af Københavns Kommunes ejendomme, institutioner og botilbud. Vores målsætning er at sikre et optimalt serviceniveau, effektiv styring og drift af kommunens ejendomsportefølje. Vi har en meget varieret og indimellem sårbar kundegruppe, hvorfor vi skal være lydhøre og have høj faglighed. Vi tager størst mulige hensyn til behovene hos de borgere og kolleger, der bor, færdes eller arbejder de steder, hvor vi har ansvar for ejendomsservice. 

I Center for Ejendomsservice har vi tillid til vores medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere. Vi er dedikerede og ansvarsfulde, og hjælper hinanden til at nå resultater. 

Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer ugentligt. Vi forventer, at du kan starte i stillingen den 1. december 2025 eller hurtigst muligt derefter. Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme, Center for Ejendomsservice, som har adresse på Borups Allé 177 i København, men dine opgaver og din arbejdsdag vil ligge ude hos kunden på en anden lokation i København. Du vil referere til chefen for Teknisk Drift. Vi indhenter straffe- og børneattest i forbindelse med ansættelsesprocessen. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation og indenfor rammerne af lokal løndannelse. Eventuelt relevante kursusbeviser skal medbringes, hvis vi indkalder dig til jobsamtale.

Mere information
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos enhedschef Jonas Andersen på 26 88 76 07 på hverdage i tidsrummet kl. 10-12.00.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV.

Søg via linket senest fredag den 7. november 2025
Vi holder ansættelsessamtaler løbende.

Københavns Ejendomme
Københavns Ejendomme har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk