Servicemindede medarbejdere til Københavns Madservice
Til vores kundekontor i Københavns Madservice søger vi to kontormedarbejdere fra hhv. den 1. september og 1. oktober 2025 til to faste stillinger på 37 timer om ugen. Den vigtigste fælles opgave består i at hjælpe vores plejehjem og ældre borgere med at bestille og ændre deres madbestillinger. Du vil også have kontakt til visitationen og de chauffører, der bringer maden ud til vores kunder.
For begge stillinger gælder, at jobbet består af opgaver, du deler med resten af teamet på tre personer og opgaver, som du er primærperson på. Vi arbejder hen imod, at alle medarbejdere på kontoret kan løse de fleste opgaver og dække hinanden af. Vi sætter pris på en åben, tolerant og venlig omgangstone på kontoret.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være
- telefonisk borgerbetjening og mails
- kontakt med visitation, pårørende, personale og chauffører
- regnskabs- og statistikopgaver
- print og scanning af menuplaner
- samarbejde med køkkenet bl.a. om oprettelse af diæter
- andre opgaver, der bidrager til, at borgernes madservice fungerer optimalt
Vi leder efter dig, der
- gerne har en uddannelse indenfor sundhed og ernæring eller kontor
- har en rolig, venlig og imødekommende attitude i forhold til vores borgere og dine kolleger
- har en naturlig evne til at samarbejde og kommunikere med andre
- er struktureret og har et godt overblik, selv når der er travlt
- er dygtig til at planlægge og kan prioritere opgaver effektivt
- befinder dig godt med forskellige opgaver, hvoraf en del er rutineprægede
- trives i en til tider hektisk hverdag med telefoner, der ringer, kolleger, der snakker og chauffører, der kigger forbi
- har gode IT-kompetencer og hurtigt kan sætte dig ind i nye systemer og digitale løsninger
Du må meget gerne have erfaring fra lignende jobs.
Om Københavns Madservice
Københavns Madservice er et selvstændigt produktionskøkken under Københavns Kommune, beliggende Bystævneparken 15, 2700 Brønshøj. Vi beskæftiger ca. 55 ansatte og tilbereder mad til ca. 1.800 personer fordelt på plejehjem og til borgere i eget hjem.
Ansættelsesvilkår
Arbejdstiden ligger på hverdage mellem kl. 08-15.30 og fredag mellem kl. 08-15.00. Hver 4. fredag har du lukkevagt kl. 15-15.30. Der kan forekomme vagter i weekender og på helligdage. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og indenfor rammerne af lokal løndannelse.
Mere informtion
Synes du, ovenstående lyder interessant og vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte driftschef Gitte Gross på 38 27 42 03 eller Nikita Bonelle fra Madserviceteamet på 38 27 42 69.
Søg via linket senest torsdag den 5. juni 2025
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 25 og 26.
Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.kk.dk.