Serviceminded telefonsupporter på personale- og lønområdet til Serviceindgangen i Koncernservice

Søg jobbet

Drift og service
Øvrige
Deltid - alt under 37 timer
Fastansættelse

Trives du med mange forskelligartede opgaver, og brænder du for at yde kvalitetsbevidst og god service? Så er det måske dig, vi søger.

Du bliver en del af en attraktiv arbejdsplads, hvor vi prioriterer at være en kompetent og serviceorienteret samarbejdspartner for vores brugere i alle kommunens forvaltninger.

Hvem er vi?
Serviceindgangen er første kontaktled, når ca. 45.000 ansatte, ledere såvel som medarbejdere, i kommunen skal have hjælp fra Koncernservice, som er shared servicecenter inden for løn og personalespørgsmål.

Vi ser fleksibilitet som en gensidig interesse, hvor vi sammen har fokus på trivslen, opgaveløsning og brugernes behov.

I afdelingen vægter vi høj faglighed og sparring. Vi har det sjovt sammen, mens vi hjælper kolleger og brugere.

Dine vigtigste opgaver
Du vil indgå i et team af fagligt dygtige kolleger, der sammen supporterer inden for bl.a. løn, ferie, ændring af ansættelsesvilkår, fratrædelse m.m.

Dine faglige og personlige kompetencer

  • Evne og lyst til at yde professionel rådgivning til vores brugere med et stærkt fokus på service – heraf er en stor del af opgaven at servicere vores brugere via telefon
  • Initiativrig og god til at arbejde selvstændigt og struktureret, samtidig med at du er glad for at samarbejde og videndele
  • Skal have kendskab til løn, personale og HR
  • Har blik for detaljerne i sagsbehandlingen og forståelse for vigtigheden af kvalitet
  • Vant til at arbejde i flere systemer samtidig. Det vil være en fordel, hvis du kender til følgende systemer: KMD Opus, KAS, eDoc og ServiceNow
  • Godt overblik og evnen til at sætte sig hurtigt ind i nye processer
  • Gode kommunikationsevner og lyst til at servicere både mundtligt og skriftligt
  • Er imødekommende og har godt humør

Vi kan tilbyde dig

  • en central rolle med sagsbehandling og service til Serviceindgangens brugere
  • dygtige, engagerede og kompetente kolleger
  • en ambitiøs arbejdsplads med højt tempo og mulighed for at bidrage til udvikling
  • en åben og uhøjtidelig omgangstone
  • kantineordning, massageordning og andre personalegoder
  • mulighed for op til 2 hjemmearbejdsdage om ugen
  • et moderne, attraktivt kontordomicil tæt på Fuglebakken Station i København

Vi søger for, at du får en god introduktion til jobbet og opgaverne, og du får en fast mentor tilknyttet i oplæringsprocessen.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og indenfor rammerne af lokal løndannelse.

Stillinger er på 31 timer om ugen med tiltrædelse snarest muligt.

Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Kira Jensen på 29 39 39 52 eller kontorchef Bodil Iris Jakobsen på 20 46 75 77.

Søg via linket senest torsdag den 26. juni 2025
Vi forventer at gennemføre ansættelsessamtalerne i uge 28. 1. samtaler torsdag den 10. juli og 2. samtaler fredag den 11. juli 2025.

Koncernservice er en professionel serviceorganisation
I Koncernservice har vi et stærkt fagligt miljø med kompetente og specialiserede medarbejdere inden for finans, økonomi, løn, indkøb, ESG, forsikring, HR og personalejura. Vi udvikler konstant vores kompetencer og faglighed for at kunne forenkle arbejdsgangene, når vi etablerer nye teknologiske løsninger på tværs af kommunen. Og vi insisterer på, at vores løsninger skaber en reel effekt hos vores brugere på den længere bane. Vi er ca. 700 medarbejdere, der løbende er i dialog med kommunens syv forvaltninger og ca. 45.000 medarbejdere. Vi er med andre ord et administrativt samlingspunkt, der skal sikre en effektiv og intuitiv digital administration for hele Københavns Kommune. Mød os på www.koncernservice.kk.dk.