Rengøringsassistent til Lergravsparkens Skole

Søg jobbet

Drift og service
Deltid - alt under 37 timer
Fastansættelse

Du bliver en del af et stabilt og stærkt rengøringsteam, som arbejder ergonomisk, miljøbevidst og dynamisk med rengøringen på skolen.

Rengøringsteamet er kendt for deres gode humør, stabilitet, gode kollegaskab og høje kvalitet i opgaveløsningen

Vi forventer, at du

  • taler og læser dansk på et rimeligt niveau
  • har kendskab til rengøring og kan lide at gøre rent
  • har evner og lyst til at yde en god service
  • kan tilrettelægge dit arbejde selvstændigt
  • er indstillet på at være en del af et godt rengøringsfællesskab, hvor vi griner og spiser morgenmad sammen
  • er udadvendt og imødekommende
  • har gyldig opholds- og arbejdstilladelse
  • kan møde kl. 06.00 om morgenen og er mødestabil

Vi tilbyder

  • et spændende og afvekslende arbejde
  • gode arbejds- og personaleforhold
  • en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer og en uformel omgangstone
  • grundig oplæring

Om Lergravsparkens Skole
Skolen er 3-4-sporet med ca. 860 dejlige børn fra 0.-9. klasse. Skolen består af 90 pædagogiske medarbejdere, 13 tekniske og administrative medarbejdere og fem ledere.

Vi passer godt på hinanden, sparrer, lytter og handler, og deler alle ansvaret i forhold til at lave det bedste læringstilbud for unge mennesker i byen, hvor alle ansatte løfter i flok.

Ansættelsesvilkår
Stillingen er en fast stilling med opstart så hurtigt som muligt og med en arbejdstid på 25 timer pr. uge. Du vil blive tilknyttet vores ældste afdeling, som ligger på Ungarnsgade 13.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og indenfor rammerne af lokal løndannelse. Ansættelsesområdet er Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune.

I forbindelse med ansættelsen indhenter vi børne- og straffeattest samt referencer.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om vores skolen og stillingen, kan du kontakte skoleleder Rasmus Schmidt på mail ip2g@kk.dk eller på skolens hovednummer 33 17 50 00.

Søg via linket senest mandag den 21. juli 2025
Vi afholder samtaler i slutningen af uge 31.​