Natmedarbejder (pædagog eller social- og sundhedsassistent) til natteamet på bo- og dagtilbuddet Musvågevej

Søg jobbet

Pædagogik
Pleje og sundhed
Deltid - alt under 37 timer
Fastansættelse

Er du pædagog eller social- og sundhedsassistent og vil du være med til at sørge for tryghed og omsorg, når mørket vækker uro?
Og kunne du tænke dig at have bedre tid til at bruge din faglighed og omsorg?

Så læs med her.

Hvem er vi?
Musvågevej er et bo- og dagtilbud for voksne med udviklingshæmning, multiple funktionsnedsættelser og diagnoser indenfor autismespektret. På Musvågevej bor i alt 50 mennesker med nedsat funktionsevne, seks-otte borgere på hver afdeling. Vi er 150 medarbejdere, som hver dag arbejder for at skabe en tryg og indholdsrig hverdag med udgangspunkt i borgernes ønsker for et godt liv og et godt samarbejde med de pårørende.

Vi har en bred vifte af faglighed, og dine kommende kolleger er bl.a. sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, pædagoger, omsorgsmedhjælpere, ergoterapeuter og fysioterapeuter – og nu har vi brug for dig i natteamet.

Tryghed og omsorg – også om natten
Som nattevagt er din vigtigste opgave at skabe tryghed, når det er mørkt udenfor. Du går faste runder en gang i timen, hjælper til med plejeopgaver og står klar, hvis en af vores beboere skulle få anfald. Du er også en af de første, der siger godmorgen, når beboerne vågner, og hjælper dem op om morgenen.

Selvom du arbejder om natten, er du aldrig helt alene. Du bliver nemlig en del af vores nattevagtsteam på fire kolleger med et miks af sundheds- eller pædagogfaglige baggrunde, hvor vi sammen dækker de syv små afdelinger på Musvågevej. Vi arbejder tæt sammen og sørger for, at natten forløber så rart som muligt for beboerne.

Dine ansvarsområder om natten
Som pædagogisk medarbejder vil du have fokus på de relationære opgaver, der er behov for om natten. Flere af vores borgere har svært ved at falde til ro og sove om natten, og her er du med til at skabe ro gennem dit relationelle arbejde med borgeren, så borgeren får mod på at komme i seng igen.

Er du social- og sundhedsassistent vil dit ansvarsområde være med fokus på de sundhedsfaglige opgaver om natten, fx har flere af vores borgere epilepsi og derfor er der brug for tæt opfølgning på medicinhåndtering.

Og samtidig skal vi alle kunne supplere hinanden og kunne hjælpe hinanden på tværs ud fra de behov og opgaver, der opstår i løbet af natten.

Som nattevagt vil dine opgaver bl.a. kunne omfatte

  • støtte til af- og påklædning
  • støtte til at spise og drikke
  • udlevering af medicin
  • bleskift
  • stomi
  • hjælp og håndtering ved epileptiske anfald
  • dokumentation

Vi leder efter dig, der

  • er uddannet pædagog eller social- og sundhedsassistent
  • er motiveret for at arbejde indenfor handicapområdet
  • sætter borgernes trivsel i første række, er nysgerrig i din faglige tilgang, byder ind med nye idéer og ser muligheder for at øge borgernes trivsel
  • tager ansvar og er med til at sikre den sundhedsfaglige og pædagogfaglige kvalitet – også om natten
  • er god til at dokumentere

Hvad kan vi tilbyde dig?
Vi kan tilbyde en arbejdsplads, hvor du møder spændende og skønne borgere og engagerede kolleger med stor hjertevarme og godt fællesskab, og hvor vi sparrer med hinanden for at opnå en viden, som skal sikre, at vores beboere oplever tryghed, trivsel og værdi.

Vi er en arbejdsplads med fokus på din og dine kollegers trivsel. Vi prioriterer, at du får en god oplæring, så du får et godt kendskab til din kommende arbejdsplads og dine arbejdsopgaver. Dertil afholder vi interne kurser i vores pædagogiske og autismespecifikke metoder fx LA2. Du får også gode muligheder for at komme på efteruddannelse indenfor autismepædagogik og andre relevante fagområder.

Og så har vi gratis parkering. Læs mere om bo- og dagtilbuddet Musvågevej her

Ansættelsesvilkår
Løn efter gældende overenskomst afhængigt af din uddannelsesbaggrund. Din arbejdstid bliver med normen 34/34 om ugen med vagter syv dage dage og fri syv dage. Du er velkommen til at skrive i din ansøgning, om du ønsker at arbejde i lige eller ulige uger. Ansættelsesstart er den 1. september 2025 eller hurtigst muligt herefter. Vi indhenter straffeattest og referencer i forbindelse med ansættelsen.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Tanja Vølund i uge 30 på 51 72 52 92 eller din kommende afdelingsleder, Mette Jensen, på 20 53 23 08 fra uge 31 (på hverdage mellem kl. 09-15.00).

Søg via linket senest tirsdag den 12. august 2025
Vi holder samtaler løbende.