Medbetjenere til Ydelsesservice København
Ydelsesservice København søger medbetjenere til frontopgave, som vil være med til at  yde service med høj digital faglighed til borgere i Københavns Kommune.
Vi søger tre nye kollegaer – en til en fast stilling og to til vikariater af ni måneders varighed.
Service og faglighed prioriteres højt
Vi er en større afdeling, der er opdelt i forskellige grupper med hver deres opgaver. Vi vægter høj digitalisering og faglighed og en respektfuld dialog. Vores sagsbehandling sker primært i BackOffice, hvor vi kommunikerer med borgerne via telefon eller på skrift.
Som Front Office har vi vores medbetjening, hvor vi møder borgeren tillidsfuldt og giver hjælp til selvhjælp indenfor digitale løsninger på ydelsesområdet. Dette er med til at sikre, at vores BackOffice i sagsbehandlingen kan give borgeren en korrekt og rettidig ydelse.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være
- Råd og vejledning om ansøgning vedrørende digital hjælp til ansøgning om forsørgelse og enkeltydelser m.v.
- Assistere borger i forhold til digital ansøgning om hjælp til forsørgelse og enkeltydelser
- Assistere borgere med partsindlæg i forhold til hjælp til forsørgelse og enkeltydelser m.v.
- Assistere borgere med aflevering af dokumentation til BackOffice ved brug af MIT KY, digital post m.v.
- Besvare generelle spørgsmål.
Som vores nye kollega er du kendetegnet ved
- at have interesse og gerne erfaring indenfor ydelsesområdet, hvilket vil være en stor fordel i arbejdet som medbetjener til frontopgaven
- at kunne yde god service til vores borgere, så borgeren oplever at være mere selvhjulpen efter mødet
- at du trives i et travlt miljø med borgerkontakt og er i stand til at kommunikere i øjenhøjde med vores borgere
- at kunne håndtere opgaveskift i løbet af arbejdsdagen
- at have et smittende godt humør
- at have digitale kompetencer, som gør dig i stand til hurtigt at kunne arbejde i vores fagsystemer og øvrige systemer.
Vi tilbyder vores nye kollega
Vi tilbyder en spændende stilling i en stor afdeling, hvor du bliver en del af en mindre gruppe med gode kolleger, der kan grine og synes, humor er en vigtig del af dagligdagen. Dine kommende kolleger er hjælpsomme, kompetente og engagerede, også når vi har travlt. Vi trives i et miljø med respekt for forskellighed, med faglig sparring og relevant kompetenceudvikling.
Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem Københavns kommune og HK/DS og indenfor rammerne af lokal løndannelse. 
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt, og stillingerne forventes besat pr. 1. januar 2026.
Ansættelsesstedet er primært i Valby.
Mere information
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Lone Petersen på 25 67 81 55.
Søg via linket senest torsdag den 13. november 2025
Beskæftigelses og Integrationsforvaltningen
I Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen hjælper vi hver dag året rundt københavnere i job og uddannelse eller finder andre veje videre for borgerne.
Vi understøtter virksomhederne med at finde den rette arbejdskraft. Vi inddrager borgerne, stiller konstruktive krav, og vi tror på, at vi sammen kan skabe fremskridt.
Vi er Danmarks største beskæftigelsesforvaltning, og vi er med til at sætte en høj standard på beskæftigelsesområdet ved at arbejde strategisk med udvikling af driften, servicedesign og nye digitale løsninger. Vi har fokus på trivsel og har en kultur med høj faglighed, hvor der er plads til dine input og idéer.
Ydelsesservice København har ca. 270 ansatte og vi administrerer og udbetaler forsørgelsesydelse og tillægsydelser til ledige, sygemeldte og pensionerede københavnere.
Du kan læse mere om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen her.