HR-medarbejder til Områdekontor Syd i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen

Søg jobbet

Politik og administration
Fuldtid
Fastansættelse

Brænder du for HR-opgaver og administration?
Vil du være med til at understøtte vores driftsenheder i Område Syd effektivt og kompetent?

Områdekontor Syd i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen søger en ny kollega, der brænder for at arbejde med HR-opgaver og administration. Du får en bred kontaktflade og samarbejder på tværs af hele Område Syd, Område Nord, vores centralforvaltning og Koncern HR.

Områdekontorets primære opgave er at understøtte områdechefernes ledelsesopgave og de faglige indsatser på enhederne. Vi lykkes som team, når vores tilgang, samarbejdsevner og faglighed gør en forskel for enhedslederne.

For stillingen gælder
Din faste kontorplads bliver på Krumtappen i Valby nær bus, S-tog og Ring 2, men ligesom vores øvrige konsulenter kommer du også til at have dage, hvor du møder ind og løser konkrete opgaver på vores enheder, som dækker Valby, Vanløse, Vesterbro/Kgs.Enghave, Amager og Herlev.

Dine opgaver spænder vidt, men overordnet kommer du bl.a. til at

  • støtte og rådgive plejehjemsforstandere og ledere indenfor løn- og ansættelsesvilkår
  • varetage personalejuridiske- og administrative opgaver, herunder rådgive og vejlede i personaleadministration, hvor vi samarbejder med Koncernservice
  • foretage IT-oprettelser og tildele de nødvendige autorisationer til medarbejdere
  • hjælpe med administrative opgaver, der i øvrigt måtte være på vores enheder

Vi ønsker, at vores kommende medarbejder

  • har en relevant uddannelse indenfor HR og/eller administration og gerne fra en administrativ eller politistik styret organisation
  • kan lide at arbejde med overenskomster, løn, lokalaftaler og arbejdstidsregler mv.
  • har sans for detaljer og sammenhænge, men kan også bevare overblikket
  • er vedholdende, har en struktureret tilgang til dine opgaver og kan følge dem til dørs
  • er serviceminded og kan yde en professionel rådgivning til vores enhedsledere
  • kan håndtere forskellige opgaver i en omskiftelig hverdag, hvor rammen for opgaveløsningen ofte ændrer sig
  • har flair for IT og befinder dig godt med digitale arbejdsgange

Høj faglighed, gensidig respekt og hjælpsomhed får du hos os
Vi vil gerne invitere dig ind i et stærkt afdelingsfællesskab præget af stor tværfaglighed og menneskelig nysgerrighed. Der er stor tillid til, at vi kan løse de opgaver, vi får. Du får i høj grad indflydelse på din opgavevaretagelse og mulighed for stor selvstændighed i jobbet, samtidig med at du har dygtige kolleger at sparre med.

Vi værner om vores gode arbejdsmiljø, som har rod i høj faglighed, åbenhed, gensidig respekt og stor villighed til at hjælpe hinanden. Her er flekstid, godt humør og mulighed for udvikling. Du vil opleve en arbejdsplads i udvikling, og vi lover, at du vil blive inspireret og udfordret. Vi forventer til gengæld, at du har lyst til at bidrage til vores fortsatte faglige og kollegiale trivsel.

Ansættelsesvilkår
Vi vil gerne tilbyde dig en spændende stilling på 37 timer om ugen med start senest den 1. december 2025. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Vi indhenter referencer i forbindelse med ansættelsesprocessen.

Yderligere oplysninger
Vil du høre mere, så ring gerne til konstitueret afdelingsleder Lisbet Knold på 24 41 72 76 eller chefsekretær Gitte Riis på 21 13 83 65.

Søg via linket senest mandag den 29. september 2025 
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler tirsdag den 7. og onsdag den 8. oktober. Vi holder 2. samtaler i starten af uge 43.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.kk.dk.