Erfaren udviklingskonsulent med stærke kompetencer i proces- og projektledelse til Center for Aktivitet, Beskæftigelse og Støtte i Egen Bolig i Socialforvaltningen

Søg jobbet

Politik og administration
Fuldtid
Fastansættelse

Vil du være med til at sikre høj kvalitet og udvikling i indsatserne til borgere i udsatte positioner?
Trives du der, hvor drift og udvikling mødes?
Og kan du jonglere med projekter, skabe relationer ud i organisationen og samtidig fastholde overblikket? 

Så er det måske dig, vi søger.

Center for Aktivitet, Beskæftigelse og Støtte i Egen Bolig – hvem er vi?
Center for Aktivitet, Beskæftigelse og Støtte i Egen Bolig (CABS) er ét af seks driftscentre i Socialforvaltningen i Københavns Kommune. Vores vision er at støtte voksne københavnere i udsatte positioner til at mestre hverdagen og leve et selvstændigt og meningsfuldt liv i egen bolig.

Vores målgrupper spænder bredt og omfatter borgere med psykiske lidelser, handicap og social udsathed – herunder borgere i hjemløshed og kriminalitet. I vores indsatser har vi fokus på at støtte borgerne i at etablere sig i og fastholde egen bolig, at komme i uddannelse og beskæftigelse samt at deltage i sociale aktiviteter og blive en del af fællesskabet i bl.a. civilsamfundet. Vi tror på, at borgerne kan udvikle deres livsfærdigheder, og vi arbejder for, at de opnår mest mulig selvstændig livsmestring. 

Du bliver en del af vores centerteam, som varetager faglig og administrativ understøttelse af centerledelsen (centerchef og fem områdechefer) og centerets fem driftsområder. Vi har base på Islands Brygge 37, men arbejdet foregår også ude i vores mange tilbud rundt omkring i byen.

En vigtig udviklingsstilling tæt på praksis 
Du får en nøglerolle i at sikre kvalitet, sammenhæng og fremdrift – både i den daglige drift og i spændende udviklingsopgaver. Med din akademiske baggrund formår du at navigere smidigt mellem forskellige opgavetyper og skifte gear, når der er behov for det. Du skal både overskue processen og kunne eksekvere på leverancerne.

Du trives i en hverdag, hvor opgaverne kan ændre sig hurtigt og løbende tilpasses efter områdechefernes og tilbudsledernes behov. Dine opgaver kan fx være, at

  • lede større og mindre projekter, fx ifm. faglige omstillinger eller nye indsatser 
  • drive komplekse processer 
  • understøtte lokale og tværgående udviklings- og implementeringsprocesser, fx ift. nye metoder eller arbejdsgange
  • facilitere møder og workshops, fx om faglig udvikling 
  • bidrage til indsamling og formidling af viden og erfaringer på tværs af centrets tilbud
  • udarbejde analyser, beslutningsoplæg, vejledninger og læringsmaterialer, både målrettet centrets ledelse og til brug i vores tilbud

Opgaverne kan udvikle sig over tid – og du får mulighed for at sætte dit aftryk på rollen.

Din profil
Vi forventer ikke, at du har erfaring med alle områder fra start, men kan se dig selv i det meste af nedenstående

  • har erfaring med udviklings- og implementeringsopgaver – gerne fra en politisk styret organisation
  • er vant til at samarbejde med driften og kan tænke driftsperspektivet ind i de opgaver, du sidder med
  • kan drive processer og sikre fremdrift i samarbejde med andre
  • har stærke formidlingsevner – både skriftligt og mundtligt
  • har faciliteringskompetencer og erfaring med at planlægge og afholde workshops
  • er nysgerrig og samarbejdsorienteret og trives i et tværfagligt miljø
  • kan koble praksiserfaringer, data og strategiske mål i din tilgang

Vi forestiller os, at du har en samfundsvidenskabelig uddannelse eller en relevant professionsbachelor med en akademisk overbygning. Kendskab til det socialfaglige felt – herunder lovgivning, målgrupper, faglige tilgange og metoder – er en fordel, men ikke et krav. 

Hvad kan vi tilbyde dig?
Du bliver en del af et ambitiøst centerteam på 16 personer, hvor vi løfter i flok og brænder for at gøre en forskel. Vi prioriterer både faglig og social trivsel højt, og tager gerne et friskt dyp i havnen, når der er brug for det. Derudover får du 

  • fleksibilitet i tilrettelæggelsen af arbejdet og et arbejdsfællesskab, der tager trivsel og balance mellem arbejde og privatliv alvorligt
  • faglig udvikling og løbende mulighed for sparring med kolleger, centerteamleder og centerledelsen 
  • et stærkt kollegafællesskab, hvor samarbejde og faglighed går hånd i hånd

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fast stilling på 37 timer ugentligt med tiltrædelse den 1. marts 2026 eller snarest muligt. Ansættelse og løn efter gældende overenskomst. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffeattest og tager referencer.

Vil du vide mere?
Se vores organisationsdiagram her. Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos centerchef Britt Bergstedt på 51 60 30 36 eller teamleder Mi Kortzau på 20 53 56 08. 

Søg via linket senest torsdag den 15. januar 2026 
Vi afholder 1. samtaler i uge 4, og 2. samtaler uge 4 eller 5.