Dygtig studentermedhjælper til Områdefornyelse Bispebjerg Bakke i Københavns Kommune
Søg jobbet
Brænder du for byudvikling og borgerinddragelse, og har du grafisk flair?
Så søg denne spændende stilling i Områdefornyelse Bispebjerg Bakke, Københavns Kommune.
Om Områdefornyelse Bispebjerg Bakke
Områdefornyelse Bispebjerg Bakke hører hjemme under Teknik- og Miljøforvaltningen i Københavns Kommune. Målet med Områdefornyelse Bispebjerg Bakke er at løfte kvarteret gennem 11 projekter i tæt dialog med lokale beboere og interessenter.
Det er et smukt og sammensat kvarter med imponerende kulturarv, store naturoplevelser og urbane industriområder i udvikling. Kvarteret har destinationer, som tiltrækker besøgende fra hele byen, herunder Grundtvigs Kirke, Bispeparken, Bispebjerg Hospital, Bispebjerg Kirkegård og Lersøparken. Læs mere om områdefornyelsens arbejde, afgrænsning og 11 projekter i kvarterplanen: Kvarterplan for Områdefornyelse Bispebjerg Bakke 2022-2026 2022 (itera.dk)
Om jobbet som studentermedhjælper
Vi har brug for en dygtig studentermedhjælper, der kan kommunikere komplekse projekter i øjenhøjde gennem let forståeligt sprog og grafisk formidling. Vi ønsker, at vores nye kollega skal være med til at assistere med kommunikation, visuel fremstilling og vores mange events, styre- og arbejdsgruppemøder og anden kontorunderstøttende arbejde.
Vi forventer, at du er godt i gang med din uddannelse, og at du
- arbejder sikkert med opsætningsprogrammer som fx Adobe CC-pakken og Office-pakken
- har et stærkt visuelt blik og gode skriftlige og grafiske formidlingsevner
- er velbevandret på sociale medier som fx Facebook og instagram
- har flair for informationssøgning og har gode idéer til, hvordan vi formidler komplekse projekter og kvarterets historie på en let tilgængelig og motiverende måde gennem bl.a. grafisk materiale og på digitale platforme
- har mod på at deltage i borgermøder, workshops og andre typer af projektunderstøttende aktiviteter
Hvem er du?
Du læser formentlig byplanlægning, Plan, By & Proces, antropologi, sociologi, etnologi, samfundsfag, geografi, landskabsarkitektur, arkitektur eller et andet relevant studie, og har en interesse for helhedsorienteret byudvikling og de mennesker, der bor i byen. Derudover ønsker vi, at du
- er på minimum 3. år af din uddannelse
- kan arbejde selvstændigt men også har gode samarbejdsevner
- er en god kollega og trives med en omskiftelig hverdag, der kan omfatte aften- og weekendarbejde
- kan bevare overblikket og det gode humør, når det går stærkt
- meget gerne har kørekort til almindelig bil
- er villig til at gå til hånde med stort og småt, hvor det viser sig nødvendigt - også med praktisk arbejde
Om os
Du bliver en del af et lokalt sekretariat, hvor vi løser opgaverne professionelt og i et højt tempo. Vi arbejder på tværs af fagligheder, hjælper hinanden og er i tæt dialog med kvarteret.
Sekretariatet består af en projektchef og en håndfuld dygtige kreative medarbejdere. Vi har en styregruppe med repræsentanter fra lokalområdet og arbejder tæt sammen med kommunes forvaltninger.
Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst. Den ugentlige arbejdstid er på 15 timer, og det sker, at der er aften- og weekendarbejde.
Vi ønsker stillingen besat den 1. januar 2026, og den er tidsbegrænset til den 31. januar 2027.
Yderligere information
Hvis du vil vide mere eller har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte projektchef Signe Thora Kampf Larsen på 20 21 57 19 eller g76m@kk.dk.
Læs mere om os på vores hjemmeside
Søg via linket senest mandag den 17. november 2025
Vi forventer at holde samtaler i uge 48.
Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.