Drifts- og udviklingsmedarbejder til administration af printområdet i BUF
Er du struktureret, god til at have mange bolde i luften og har du teknisk forståelse eller evnerne til hurtigt at tilegne dig det?
Så er du måske vores nye drifts- og udviklingsmedarbejder, til drift og administration af print- og kopiområdet i en stor del af Børne- og Ungdomsforvaltningen.
Om stillingen
Som drifts- og udviklingsmedarbejder på printområdet i BUF, vil du få en central rolle i teamet med mange snitflader og samarbejdspartnere, både i BIT, BUF og uden for organisationen. Du vil fungere som tovholder på opgaven og din dagligdag vil være en kombination af drifts- og udviklingsopgaver samt koordinering af møder og opgaver på tværs af teams.
Opgaven du skal drive vedrører indkøb, monitorering, registrering og administration m.m., af printere og kopimaskiner, på forvaltningens dagtilbud og administrative enheder. Opgaven og funktionen er relativt ny, og du vil derfor være medskabende på din egen stilling og procedurerne for opgaven, hvilket du selvfølgelig skal trives med.
Du bliver en del af teamet IT-anskaffelser og logistik i Børne- og Ungdomsforvaltningens IT-afdeling, BUF IT (BIT). BIT varetager drift, infrastruktur, support og udvikling af den pædagogiske IT på kommunens skoler og dagtilbud m.m. Teamet understøtter skoler og dagtilbud med bl.a. IT-anskaffelser, sikring af tidssvarende IT-udstyr og håndtering af reparationer og IT-bortskaffelser. Derudover varetages kontraktindgåelse og opfølgning, budgetopfølgning, logistik og lagerdrift samt administration af flere centraliserede IT-livscyklusområder. Teamets vigtigste formål er at sikre velfungerende og tidssvarende IT-udstyr tilpasset vores mange brugere og BIT.
Dine primære opgaver vil være
- at holde overblik over printere og kopimaskiner på dagtilbud og administrative enheder i BUF
- forestå indkøb, bortskaffelse, udskiftning og registrering af print- og kopimaskiner herunder fakturakontrol og omkostningsstyring
- monitorering af driften på printere og kopimaskiner
- indkøbsstyring og understøttelse til budgetopfølgning
- facilitering og koordinering af møder, med interne samarbejdspartnere i KK/BUF og eksterne samarbejdspartnere
- leverandørstyring
- rådgivning og support til skoler, dagtilbud og BUF-personale
- afrapportering, sikring af dokumentation, samt proces-optimering/dokumentation
Vi forestiller os, at du
- har erfaring med lignende opgaver eller fra lignende arbejdsområder
- har kendskab til arbejdsgangene i en politisk organisation
- har kendskab til praksis på dagtilbuds- og/eller skoleområdet
- er proaktiv, systematisk og struktureret
- kan tilrettelægge og strukturere egen arbejdstid og kan arbejde selvstændigt
- er erfaren bruger af Excel
- har gode samarbejdsevner og er serviceminded
- er stærk i skriftlig og mundtlig kommunikation
Hvad kan vi tilbyde dig?
BUF IT består af 53 dygtige medarbejdere, der varetager mange forskellige opgaver inden for IT, såsom serverdrift, netværk, on site-support, telefonsupport, indkøb, økonomi, logistik- og lagerdrift kort sagt leverer vi en vugge-til-grav-service for kommunens skoler og dagtilbud.
Vores vigtigste formål er at skabe driftssikre løsninger, der understøtter hverdagen for vores mange slutbrugere, så de kan fokusere på kerneopgaven. Stillingen er forankret i teamet IT-anskaffelser og logistik, som består af 12 medarbejdere.
Vi tilbyder en arbejdsplads med højt til loftet og frihed under ansvar. Vi er en afdeling med mange forskellige jobfunktioner og profiler og det er vigtigt for os, at der er plads til alle. Vi har en uformel tone, hvor det skal være sjovt og rart at komme på arbejde, også når der er fart på.
Der vil være mulighed for hjemmearbejde, men fysisk fremmøde flere gange om ugen må forventes.
Om forvaltningen
Vi glæder os til at byde dig velkommen til et spændende job i Danmarks største forvaltning, hvor opgaverne er mange, og den politiske bevågenhed er stor. Som medarbejder i BUF IT-drift, bliver du en del af Administrativt Ressourcecenter, hvor du får ca. 250 dygtige kollegaer, der beskæftiger sig med budget, kapacitet, administration, IT og meget mere. Børne- og Ungdomsforvaltningen driver og udvikler dagtilbud, skoler, fritids-, og specialtilbud. Med omkring 18.000 ansatte er vi Danmarks største forvaltning.
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst og forhandles via tillidsrepræsentant.
Stillingen er fastansættelse på 37 timer om ugen.
Tiltrædelse 1. august 2025 eller snarest herefter.
I forbindelse med ansættelsen indhenter vi børne- og straffeattest samt referencer.
Vil du vide mere?
Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte Stine Palsgård på 23 30 96 06.
Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.
Søg via linket senest torsdag den 12. juni 2025
Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler i uge 26 og 27.