Centermodtager til Center for Kræft og Sundhed København
Center for Kræft og Sundhed København tilbyder tværfaglig rehabilitering til borgere med en kræftsygdom og med bopæl i Københavns Kommune. Centret modtager årligt omkring 1.500 henvisninger. Centrets medarbejdere består primært af sundheds- og socialfaglige medarbejdere, der tilbyder forskellige former for fysisk aktivitet, diætvejledning, patientundervisning, individuelle vejledninger, instruktioner og socialrådgivning. Vi deler vores smukke faciliteter med Kræftens Bekæmpelses kræftrådgivning i København, som bl.a. tilbyder samtaler til patienter, pårørende og efterladte. Vi har et tæt dagligt samarbejde bl.a. med en gruppe frivillige, der er tilknyttet centrets café.
Dine arbejdsopgaver hos os vil bestå i at
- tage godt imod centrets brugere og andre besøgende i centrets café og gårdhave
- være lyttende og skabe en god dialog med borgerne, som nogle gange kan være i krise eller befinde sig i en social sårbar position
- sørge for, at alle føler sig velkommen i centret – uanset hvilket ærinde, de kommer i
- sikre, at caféen fremstår pæn og indbydende samt udføre små serviceopgaver som at tømme opvaskemaskine, rengøre kaffemaskine etc.
- sikre et tæt samarbejde og koordinering af dagens opgaver med centrets frivillige
- hjælpe til med betjening af centrets hovedtelefon, borgerbooking og hovedmail
- håndtere diverse mindre administrative arbejdsopgaver fx bookning af tolk eller transport til/fra centret
- bistå med at håndtere henvisninger og ændringer af borgeraftaler i vores journalsystem
- bidrage til den daglige drift og arbejdsgange samt hjælpe kolleger med ad hoc-opgaver
Vi lægger vægt på, at vores nye kollega
- har relevant en uddannelse fx som socialpædagog eller en sundhedsfaglig baggrund
- fremstår særdeles imødekommende og er dygtig til og kan lide at kommunikere med forskellige mennesker
- har erfaring fra lignende funktion, gerne med kendskab til rehabilitering eller kompetencer indenfor det det sociale- eller psykiatriske område
- kan varetage telefonbetjening af borgere med kræftsygdom, deres pårørende og øvrige henvendelser på en professionel måde – gerne med gode engelskkundskaber
- har flair for at arbejde i forskellige IT-systemer efter oplæring og kan arbejde selvstændigt og proaktivt
- trives med både rutineopgaver og ad hoc-opgaver og er i stand til at holde fokus på en arbejdsdag med diverse uforudsigeligheder
- er serviceminded, venlig og har en naturlig nysgerrig og omsorgsfuld tilgang til de mange forskellige borgere, der kommer i centret
Vi tilbyder
- et inspirerende arbejdsmiljø med fokus på den tværfaglige kerneopgave overfor borgerne
- en alsidig og meningsfuld arbejdsdag med varierende opgaver
- en fleksibel og uformel arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø
- kolleger med stort engagement i arbejdet
- mulighed for sparring og fast supervision i gruppe
Ansættelsesvilkår
Stillingen er ledig til besættelse hurtigst muligt. Den ugentlige arbejdstid er 30-32 timer (evt. fordelt på fire arbejdsdage). Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi referencer samt straffeattest.
Mere information
Få mere information om centret på vores hjemmeside eller ved at kontakte afdelingsleder Susanne Friis-Hasché på 29 21 64 22/YX4T@kk.dk.
Søg via linket senest onsdag den 13. august 2025
Vi forventer at holde samtaler i uge 34.
Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.kk.dk.