Administrative medarbejdere til Center for Diabetes og Hjertesygdomme og Center for Lungesygdomme
Bliv en del af et administrativt team i en organisation med engagerede kolleger og høj faglighed.
Er du personen, der trives med selvstændighed i opgaveløsningen, samtidig med at samarbejde og fælles ansvar er en vigtig del af din hverdag? Har du en stærk administrativ baggrund og måske erfaring fra det sundhedsfaglige område? Så er du muligvis en af de nye administrative profiler, vi leder efter til vores team.
Om stillingerne og centrene
Du vil blive en del af en ny, sammenlagt organisation, som består af Center for Diabetes og Hjertesygdomme og Center for Lungesygdomme. Her varetager vi den kommunale patientrettede forebyggelse for københavnere med type 2-diabetes, hjertesygdomme, KOL og astma. Borgerne henvises primært fra hospitaler og almen praksis, og vi tilbyder individuelt tilpassede samtaler og forløb, som varetages af vores diætister, sygeplejersker og fysioterapeuter.
Du får en afvekslende og meningsfuld arbejdsdag med varierende og spændende arbejdsopgaver i et stærkt fagligt miljø sammen med ca. 70 dedikerede og samarbejdsorienterede kolleger.
Dine arbejdsopgaver inkluderer
- Betjening af centrets hovedtelefon og hovedmail
- Booking og ombooking af borgeraftaler samt booking af tolk og transport
- Modtagelse af borgere i centrets reception og venteområder
- Tildeling og opdatering af IT-autorisationer til medarbejderne
- Bestilling af varer og kontorartikler via vores indkøbssystem Kvantum
- Håndtering af regnskab og indkøb i SAP
- Registrering af medarbejderfravær i KAS (Kommunens Arbejdstidsregistrerings System)
- Varetage lettere sagsbehandling relateret til ansættelser, mødeforberedelse, referatskrivning m.m.
- Bidrage til den daglige drift og arbejdsgange samt løsning af ad hoc-opgaver på forskellige lokationer
- Sørge for forplejning og opdækning ved møder.
Vi værdsætter, at du
- Har en relevant administrativ uddannelse, f.eks. kontorfunktionær, lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator
- Har flair for IT-systemer og er læringsvillig ift. nye systemer
- Er serviceminded, struktureret og nysgerrig
- Kan varetage telefonbetjening af borgere samt øvrige henvendelser
- Kan arbejder selvstændigt og proaktivt
- Har overblik og kan prioritere i en travl hverdag.
Vi tilbyder
- En alsidig og meningsfuld arbejdsdag
- Et engageret og tværfagligt arbejdsmiljø
- En fleksibel og uformel arbejdsplads
- En fast base samt opgaver, der kan foregå på flere lokationer.
Om os
Vi er ca. 70 medarbejdere med baggrunde som fysioterapeuter, sygeplejersker, diætister, akademikere, sekretærer, socialrådgivere, en fælles ledelsesgruppe og en lægefaglig centerchef. Vores mål er at hjælpe og støtte københavnere med en eller flere kroniske sygdomme til at mestre deres hverdag og fastholde gode vaner.
Ansættelsesvilkår
Der er tale om to faste stillinger på 37 timer ugentligt med ønsket opstart den 1. august 2025 eller efter aftale. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og indenfor rammerne af lokal løndannelse. I forbindelse med ansættelsen tager vi referencer.
Yderligere oplysninger
Center for Diabetes og Hjertesygdomme og Center for Lungesygdomme er en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune og er beliggende på hhv. Nørrebro og Østerbro.
Ved spørgsmål kan du kontakte afdelingsleder Anders Grönholm Petri på 20 52 02 26.
Søg via linket senest mandag den 23. juni 2025
Samtaler forventes afholdt onsdag den 25. juni.
Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om vores hverdag på www.vores hverdag.kk.dk.