Administrativ medarbejder til Heerup Skole
Vi søger en engageret og serviceminded administrativ medarbejder til en stilling på 32 timer om ugen med tiltrædelse den 1. januar 2026.
I administrationen vil du indgå i et team med vores skolesekretær, som primært varetager personale-, økonomi- og indkøbsopgaver.
Vi søger derfor en sekretær, der kan bidrage til kontorets mange opgaver – særligt inden for elevadministration og daglig drift.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være
- elevadministration
- indberetning af arbejdsskader
- elevkørsel
- indkøb til møder og arrangementer
- diverse praktiske opgaver
Vi forventer, at du
- har flair for administrative systemer og er nysgerrig på at lære nye
- er fleksibel og omstillingsparat
- er løsningsorienteret og trives i en til tider travl hverdag
- har lyst til at udvikle dig og indgå i et åbent samarbejde med sparring og feedback
- holder af at arbejde i et miljø med børn
- møder både kolleger, forældre og elever med energi og godt humør
Vi tilbyder
- et meningsfuldt job i et åbent, udviklingsorienteret miljø
- dygtige og engagerede kolleger
- en skole med stærke værdier, tydeligt fællesskab og fokus på gode relationer
Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 32 timer om ugen med tiltrædelse den 1. januar 2026. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og indenfor rammerne af lokal løndannelse.
I forbindelse med ansættelsen indhenter vi børne- og straffeattest og tager referencer.
Mere information
Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Frank Paulsen på 30 59 55 45 eller F41P@kk.dk.
Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.
Søg via linket senest onsdag den 10. december 2025