Administrativ medarbejder til GDPR-funktionen i Københavns Kommunes Børne- og Ungdomsforvaltning
Har du stærke kompetencer inden for sagsbehandling og trives med administrative processer? Motiveres du af at formidle og vejlede andre med processer og især med at være den udførende på opgaven? Så vil vi gerne høre fra dig.
Digitalisering spiller en afgørende rolle i alle dele af den offentlige sektor. Det gælder ikke mindst skoleområdet. I Børne- og Ungdomsforvaltningen er det vores ambition at skabe de bedste rammer for, at alle børn og unge trives, udvikler sig og lærer. Det stiller høje krav til forvaltningens mange digitale løsninger, hvor anvendelse og faglige behov skal gå hånd i hånd med lovkrav og datasikkerhed.
Som medlem af GDPR-teamet i Børne- og Ungdomsforvaltningen kommer du til at spille en central rolle i at sikre korrekt og effektiv håndtering af indsigtssager og borgerhenvendelser.
Om dig og dine opgaver
Vi er åbne for din uddannelsesmæssige baggrund, men vi forestiller os, at du har erfaring med håndtering af indsigtssager, administrativ sagsbehandling og sagsstyring gerne fra en politisk styret organisation. Du har kendskab til det kommunale systemlandskab og blik for sammenhænge imellem forskellige processer og systemet.
Du trives i en omskiftelig hverdag med et komplekst interessentlandskab, hvor mange fagligheder og kulturer mødes. Derudover er det vigtigt, at du er omhyggelig og har et godt detaljefokus, samt har et godt gen for at hjælpe og rådgive andre – også når det gælder komplekse områder.
Dine opgaver vil bl.a. omfatte
- Registrering og visitering af indkommende sager
- Konkret sagsbehandling af indsigtssager
- Administrativ sagsbehandling som fx oprettelse af sager, håndtering af henvendelser og journaliseringsopgaver
- Bidrage til fortsat udvikling af opgaveløsningen og samarbejdet i teamet
- Opfølgning på og anmeldelse af sikkerhedshændelser
Om os
Stillingen er forankret i Børne- og Ungdomsforvaltningens GDPR-funktion, der er et af de fem fagteams, der til sammen udgør Børne- og Ungdomsforvaltningens digitaliseringskontor, Digitalisering og Data. De fire øvrige fagteams i kontoret er systemforvaltning, IT-projektledelse og implementering, digitaliseringskonsulenter samt datawarehouse/dataproduktion.
Vi er et travlt og engageret team, hvor vi udfordrer tingenes tilstand og forsøger at bringe nye ideer ind i organisationen. Vi sparrer, videndeler og samarbejder på kryds og tværs af fagligheder. Vi ønsker grundlæggende at gøre en forskel for de københavnske børn, deres forældre og vores mange brugere.
Vi har en uformel tone, og vi vægter, at det skal være sjovt og rart at komme på arbejde. Derudover prioriterer vi, at der er en god balance mellem arbejde og privatliv ved at skabe en fleksibel dagligdag.
Hvad kan vi tilbyde dig?
- En spændende og udfordrende stilling med en stor kontaktflade til forvaltningens mange fagområder
- Stort fagligt råderum og gode muligheder for have medindflydelse på prioriteringer og tilrettelæggelse af opgaver
- Et stærkt fagligt fællesskab
- En arbejdsplads, hvor dedikation og værdiskabelse for vores brugere og borgere er i centrum, og hvor du kan gøre en stor forskel for mange mennesker.
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
Stillingen er på fuld tid og med tiltrædelse snarest muligt.
Yderligere information
Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte GDPR-koordinator/teamleder Toke Morell Neve på 21 32 64 56.
Vi glæder os til at læse din ansøgning.
Fakta om Børne- og Ungdomsforvaltningen
Børne- og Ungdomsforvaltningen har til opgave at sikre folkeskoleuddannelse og dagpasningstilbud til alle Københavns børn og unge. Du kan læse mere om Københavns Kommune og Børne- og Ungdomsforvaltningen på kk.dk.
Søg via linket senest onsdag den 6. august 2025
Samtaler forventes afholdt i uge 33.