Administrativ medarbejder til Center for Genoptræning Amager

Søg jobbet

Øvrige
Fuldtid
Fastansættelse

Er du optaget af at sikre gode borgerforløb? Har du administrativ erfaring samt en relevant sundhedsfaglig eller administrativ baggrund?

Så er du måske vores nye kollega i administrationen i Center for Genoptræning på Amager.

Om os
Vi er en del af Center for Genoptræning København, som består af fem genoptræningscentre fordelt over hele byen. På tværs af centrene har vi særligt fokus på vidensdeling, ventetidsstyring og at sikre en ensartet indsats, så alle borgere får det bedst mulige genoptræningstilbud.

Center for Genoptræning Amager har hjemme på Hans Bogbinders Alle og har 36 ansatte, som primært er fysioterapeuter og ergoterapeuter. Vi varetager ambulant genoptræning, træning i borgers hjem samt genoptræning på plejehjem og midlertidige opholdspladser.
Det administrative team består af tre medarbejdere. Du vil indgå i et tæt samarbejde om en bred og varieret opgaveportefølje, som understøtter både borgernes forløb og terapeuternes daglige arbejde.

I Center for Genoptræning Amager bliver du en del af et kompetent og engageret team, hvor samarbejde og faglighed går hånd i hånd i den daglige opgaveløsning. Du kan se frem til en grundig introduktion og et tæt samarbejde, der klæder dig godt på til kontakten med borgerne.

Din primære opgave vil være at håndtere

  • genoptræningsplaner efter § 140
  • henvisninger fra egen læge (artroseforløb)
  • anmodninger om træningsforløb fra den lokale visitation

Du får ansvaret for at fordele borgerne blandt terapeuterne og booke og indkalde borgere samt bestille kørsel og tolke.

Herudover dine opgavar rumme

  • telefonisk kontakt med borgere – en væsentlig del af arbejdsdagen.
  • håndtering af afbud og sygemeldinger fra borgere og ansatte.
  • tastning af vagtplaner
  • varebestilling
  • hus-opgaver som håndværkere, nøgler, alarmer m.m.
  • understøttelse af ledelsen og tæt samarbejde med fysioterapeuter og ergoterapeuter
  • diverse praktiske ad hoc-opgaver.

Vi lægger vægt på, at du

  • har en relevant administrativ eller sundhedsfaglig uddannelse – og trives med at have en vigtig administrativ rolle i borgerforløbene.
  • er imødekommende og serviceminded i dialogen med en mangfoldig borgergruppe.
  • kan bevare overblikket og kan prioritere opgaverne i en travl og omskiftelig arbejdsdag.
  • behersker engelsk på brugerniveau.
  • har god IT-forståelse og kan arbejde i forskellige IT systemer blandt andet officepakken.
  • trives med et løbende fokus på at udvikle og forbedre opgaveløsningen.
  • kan indgå i dialog med ledelsen om arbejdsopgaver og trivsel.
  • har stærke kommunikations- og samarbejdsevner.

Vi tilbyder

Hos os får du et spændende og alsidigt job i en dynamisk hverdag, hvor du har kontakt til mange mennesker. Du får en hverdag med stort selvstændigt ansvar for opgaveløsning og mulighed for indflydelse på arbejdsdagen.

Vi prioriterer en arbejdsplads med fokus på trivsel, kommunikation og faglig læring, med rig mulighed for at bringe idéer og tanker i spil. Der er ikke langt fra medarbejder til leder og vi værdsætter den fælles dialog om borgerne, forløb og arbejdsdagen.

Ansættelsesvilkår 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og inden for rammerne af lokal løndannelse.  
Arbejdstiden udgør 37 timer ugentligt, og dine arbejdstider vil ligge i tidsrummet kl. 07.30-15.30.
Vi ønsker stillingen besat den 1. december 2025.

Mere information  
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Monica Reno Madsen på 51 36 99 44.

Vi holder til: Center for Genoptræning Amager, Hans Bogbinders Alle 3, indgang 7, 2300 København S

Søg via linket senest onsdag den 22. oktober 2025
Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag d. 27. oktober 2025.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen 
Vores hverdag handler om mennesker. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.kk.dk