Søg tilskud til tegnsprogstolk

Hvis du har fået bevilliget en tegnsprogstolk til din virksomhed, kan du på denne side søge om at få udbetalt en del af den ansattes løn.

Det er enten din egen eller tolkeleverandørens opgave at søge om at få udbetalt tilskuddet. Processen afhænger af, om du har bestilt tolken hos en ekstern leverandør, eller om han eller hun er ansat i din virksomhed.

Sådan gør du, hvis tolken er bestilt hos ekstern leverandør

Det er tolkevirksomheden, der skal søge om at få udbetalt tilskuddet. Det foregår på denne måde:

  1. Send en e-faktura via virk.dk eller jeres regnskabsprogram. Fakturaen skal indeholde EAN-nummer, og følgende bruger-id skal fremgå af fakturaen: ”POGR”.
     
  2. Udfyld 'Kvitteringsskema for tegnsprogstolk', og vedhæft det til jeres faktura.

    Vigtigt: Arbejdsgiver og tolkebruger skal underskrive skemaet.

Har du spørgsmål til ekstern tegnsprogstolk?

Ring til Ydelsesservice København på 82 54 44 48.
Telefonen er åben alle hverdage kl. 13-14.

Søg tilskud til tegnsprogstolk (ekstern)

Sådan gør du, hvis tolken er ansat i din virksomhed

  1. Download, og udfyld blanketten.

  2. Vedhæft lønsedler som dokumentation.

  3. Send det til os via Digital Post eller almindelig post til Ydelsesservice København, Løntilskudsafdelingen, Postboks 210, 1502 København V.

Har du spørgsmål til en tegnsprogstolk, der er ansat i din virksomhed?

Ring til løntilskudsafdelingen på 82 54 44 00.

Telefonen er åben alle hverdage kl. 10-12.

Søg tilskud til tegnsprogstolk (ansat i din virksomhed)

Åbner en dialog.

Husk ...

at vedlægge en kopi af lønsedler til tegnsprogstolken.

 

Kontakt

Ydelsesservice København

Telefontider

Mandag

10:00 - 12:00

Tirsdag

10:00 - 12:00

Onsdag

10:00 - 12:00

Torsdag

10:00 - 12:00

Fredag

10:00 - 12:00

Adresse: 

Ydelsesservice København

Postboks 210 new-line 1502 København V