Offentliggjort
Frist

Prisindhentning på urologiske produkter i Københavns Kommune

Københavns Kommune, Hjælpemiddelcentret gennemfører hermed en prisindhentning på urologiske hjælpemidler.

Formålet er at danne et grundlag for kommunens bevilling af tilskud til urologiske hjælpemidler i henhold til Servicelovens § 112, stk. 3, sidste punkt, samt sikre borgerne muligheden for at indkøbe hjælpemidlerne til en pris, der ligger inden for den tildelte støtte.

 

Pristilbuddet fra den aktør, der har afgivet tilbuddet med den samlet set laveste pris, vil blive brugt som beregningsgrundlag for bevillingen af støtte til urologiske hjælpemidler i en 2-årig periode. Ved indlevering af pristilbud forpligter aktøren sig til at sælge hjælpemidlet til kommunens borgere til den pris aktøren har fastsat og under de vilkår, som er gældende for borgeres køb af hjælpemidler i Københavns Kommune.

Tilbudsperioden begynder den 16. juni 2022.

I medfør af reglerne i frit valgs ordningen i Servicelovens § 112, er aktøren, der har afgivet pristilbuddet med den samlet set laveste pris, ikke garanteret nogen minimumsomsætning.

For at få prisindhentningsmaterialet og deltage i prisindhentningen skal du tilkendegive din interesse i en e-mail til hmc-indkoeb@kk.dk. Mailen skal bære emnetitlen ”Prisindhentning på urologiske hjælpemidler – interesse” og indeholde firmanavn, kontaktperson, samt kontaktdetaljer. Øverst i mailen skal ”Att. Amarilla Mirilo og Johannes Bo Nielsen” angives.

Gældende vilkår for udbetaling af støtte