Beskæftigelses- og Integrationsudvalgets udgifter
Udgifterne opgøres ikke for det enkelte medlem af udvalget, men samlet for hele udvalget.
Mange udgifter afregnes kvartalsvis eller med forsinkelse, hvilket betyder, at udgifter afholdt i eksempelvis januar muligvis først optræder i marts.
Udgifterne er angivet eksklusiv moms. Oplysningerne opdateres en gang om måneden inden udgangen af den efterfølgende måned.
Nedenfor følger en kort beskrivelse af, hvad de enkelte udgiftsposter dækker over.
Forplejning
Dækker udgifter til mødeforplejning - kaffe, vand, mad mm. - i forbindelse med møder i udvalget.
Rejser mm.
Udgifter til transport, overnatning og forplejning i udlandet, samt udgifter til rejser i Danmark, hvor der har været overnatning. På en del af rejserne er politikerne ledsaget af en eller flere af kommunens embedsmænd og udgifter til disse er inkluderet i det samlede rejseregnskab.
Udgifter til gaver og repræsentation i forbindelse med rejsen er også medtaget. Du læse mere om udvalgets studierejser her
Øvrige udgifter
Dækker udgifter til f.eks. særarrangementer og konsulenter.
Udgifter
2012
Samlede udgifter i første halvår 2012 (i kr. ekskl. moms)
Forplejning udvalgsmøder
- Januar: 2193
- Februar: 1.440
Rejser mm.
- Februar: 444
Øvrige udgifter
- Januar: 200
2011
Samlede udgifter i 2011 (i kr. ekskl. moms)
Forplejning udvalgsmøder
- Marts: 3.470,40
- April: 5.065
- Juni: 8.277
- Juli: 8.103
- August: 350
- September: 2.909
- Oktober: 4.027
- November: 739
Rejser mm.
- Marts: 39.415*
- Juni: 7.004
Øvrige udgifter
- Februar: 84
- Oktober: 8.876
- November: 408
- December: 5.569
2010
Forplejning udvalgsmøder
- Marts: 745
- April: 3.064
- Maj: 2.401
- Juli: 4296
- September: 43
- Oktober: 3.382
- November: 1.000
- December: 566
Rejser mm.
- Januar: 36.0861
- Februar: 5.000
- Marts: 52.1442
- Maj: 500
- Juni: 177.4613
Øvrige udgifter
- Marts: 29.161
- December: 17.674
Kontakt
Ledelsessekretariatet
Rådhuspladsen 1