IT-nedbrud i Københavns Kommune

16.10.2017
Københavns Kommune oplever i øjeblikket IT-nedbrud.

Det betyder, at de fleste af Københavns Kommunes systemer, herunder telefoner og hjemmesider, pt. er nede.

Nedbruddet skyldes tilsyneladende en fejl i en hardwarekomponent. Vi arbejder på at løse problemet og forventer, at kommunens systemer vil være oppe at køre igen tirsdag morgen. Vi opdaterer løbende informationerne her på siden.

Indtil vores IT-folk har løst problemet, er det ikke muligt at benytte kommunens systemer.

Borgerservice

Borgerservice kan – indtil IT-problemet er løst – kun tage imod brevstemmer. Borgere, der akutskal have pas, henvises til Hvidovre Kommune og Tårnby Kommune.

Pressekontakt

Vedr. bl.a. Borgerservice: Pressekonsulent Stefan Jessing Lund, mail cx4n@kff.kk.dk, tlf. 24 93 17 45

Vedr. kommunens Koncern IT: Pressekonsulent Merle Sofie Simonsen, mail cc7q@okf.kk.dk, tlf. 21 51 91 12

Kontakt

For mere information vedrørende denne side.