Søg

Gå ikke glip af vigtig Digital Post fra Københavns Kommune

Teamleder til juridisk team i Københavns Ejendomme og Indkøb

Søg jobbet

Politik og administration
Fuldtid
Fastansættelse

Brænder du for at arbejde med et højt fagligt juridisk niveau kombineret med ledelse? Har du lyst til at arbejde med nærværende ledelse og være med til at udvikle vores dygtige medarbejdere? Så er jobbet som teamleder måske noget for dig.

Hvem er vi?
Kontoret for Køb, Salg og Leje er en del af Københavns Ejendomme og Indkøb. Kontoret består af ca. 25 jurister og har karakter af en intern specialiseret juridisk enhed i Økonomiforvaltningen.

Kontorets opgave er at sikre Københavns Kommunes økonomiske interesser som privat ejendomsejer. Vores primære arbejdsområde vedrører privatretlige og kommercielle problemstillinger vedrørende fast ejendom i bred forstand, herunder sager om udlejning af fast ejendom, køb og salg af fast ejendom mv.

Kontoret understøtter hele kommunen og har stor berøringsflade med såvel kommunens øvrige forvaltninger som med andre samarbejdspartnere, herunder øvrige grundejere, rådgivere og andre interessenter.

Kontoret ledes af en kontorchef suppleret af to teamledere, der varetager den daglige personaleledelse og driftsstyring.

Stillingen som teamleder
Vi søger en teamleder, der får ansvaret for et team, der består af ca. 10-15 jurister, der primært arbejder med juridiske forhold relaterende til erhvervsudlejning af fast ejendom. Du vil indgå i et tæt samarbejde med din kontorchef og kontorets anden teamleder.

Dine vigtigste opgaver vil være

  • ansvar for den daglige drift, herunder kapacitetsplanlægning, opgaveprioritering samt sikring af høj juridisk og kommerciel kvalitet
  • ansvar for den daglige personaleledelse
  • faglig sparring med teamets jurister
  • at sikre god trivsel i teamet og konteret som helhed
  • at sikre fastholdelse og videreudvikling af faglige kompetencer
  • at medvirke til samarbejdet mellem kontorets to teams samt øvrige kontorer i Københavns Ejendomme og Indkøb i tæt samarbejde med din kontorchef og kontorets anden teamleder

Dine faglige og personlige kompetencer

Vi forventer, at du har

  • lyst til at arbejde med ledelse og gerne har ledelseserfaring
  • grundlæggende viden inden for juridiske forhold relaterende til erhvervsudlejning og gerne en uddannelsesmæssig baggrund som cand.jur., cand.merc.jur. eller lignende, så du kan gennemskue de faglige problemstillinger
  • lyst til at arbejde med kompetenceudvikling af medarbejdere
  • gode kommunikative evner, herunder evne til at formidle komplicerede problemstillinger
  • fokus på at skabe nye muligheder og gode løsninger
  • evner til at skabe gode samarbejdsrelationer både internt og eksternt
  • et godt humør, drive og engagement

Vi kan tilbyde

  • et spændende og udviklende job med mulighed for at arbejde med både ledelse og spændende juridiske problemstillinger relaterende til erhvervsudlejning
  • dygtige, engagerede og kompetente medarbejdere samt gode og hjælpsomme kollegaer
  • en ambitiøs arbejdsplads med et højt juridisk niveau, højt tempo og mulighed for at bidrage til din udvikling

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Stillingen er på 37 timer om ugen og med tiltrædelse snarest muligt.

Vil du vide mere?
Hvis du ønsker en drøftelse om stillingen, er du velkommen til at kontakte Pia Bolander Olsen fra PBO Juridisk Rekruttering på 2332 9782 eller mail pbo@juridisk-rekruttering.dk eller kontorchef Torben Pilgaard på 5137 2242.

Søg via linket senest torsdag den 7. juli 2022
Vi holder løbende samtaler.

Københavns Ejendomme og Indkøb
Københavns Ejendomme og Indkøb har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje og for, at vi køber effektivt ind i kommunen. Vores ca. 2.000 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2. Ligesom vi understøtter kommunens samlede indkøb på ca. 6,5 mia. kr. årligt. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold samt en professionel indkøbsorganisering frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.