Søg

Københavns Ejendomme og Indkøb søger servicemedarbejder til Arrangementsservice

Søg jobbet

Drift og service
Fuldtid
Fastansættelse

Arrangementsservice søger snarest muligt en erfaren og serviceminded servicemedarbejder/teknisk servicemedarbejder til servicering af diverse møder og mange arrangementer på Københavns Rådhus.

Vi er et stærkt serviceteam i Rådhusservice under Center for Ejendomme. Centret har følgende enheder: Rådhusservice, Facility Services, Køb, Salg og Leje, Ejendomsadministrationen og Effektive Kvadratmeter Rådhusservice består, ud over Arrangementsservice af Rådhusvagten samt Post og Skanning.

Arrangementsservice står for møder og arrangementer på Københavns Rådhus. Opgaverne varierer meget, og det er alt fra servering af mødeforplejningen, udstillinger i Rådhushallen til middagsarrangementer. Arrangementsservice består af en chef for Arrangementsservice, to daglige ledere samt tolv medarbejdere. Ved større arrangementer indkaldes ekstra serveringspersonale.

Forplejningen tilberedes på rådhuset af en ekstern leverandør.

Dine arbejdsområder i Arrangementsservice:

  • Dagligt servicering af møder herunder opdækning og afrydning
  • Servering af arrangementer
  • Daglig planlægning med kolleger
  • Opstilling til møder og arrangementer
  • Opvask

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer ugentlig, og både aften-og weekendarbejde vil forekomme. Til stillingen hører uniform.

Vi arbejder med høj brugertilfredshed for vores interne og eksterne kunder, så for at score højt på dette kriterie, forventer vi følgende af dig:

  • Bred erfaring indenfor servicebranchen
  • Gode samarbejdsevner med dine kolleger og servicebrugere
  • Professionel, imødekommende og serviceminded
  • Godt IT-kendskab
  • Engelsk på brugerniveau
  • Straffeattest forventes fremvist

Der er tale om en fastansættelse med tiltrædelses snarest muligt. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse. Arbejdspladsen er Københavns Rådhus, Rådhuspladsen 1, 1550 København.

Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos arrangementsformand Lars Kroman på 2372 2728.

Søg via linket senest fredag den 19. august 2022

Københavns Ejendomme og Indkøb
Københavns Ejendomme og Indkøb har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje og for, at vi køber effektivt ind i kommunen. Vores ca. 2.000 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2. Ligesom vi understøtter kommunens samlede indkøb på ca. 6,5 mia. kr. årligt. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold samt en professionel indkøbsorganisering frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk