Søg

Digital Post fra offentlige myndigheder

Du har med ny Digital Post flere muligheder for at modtage din post fra offentlige myndigheder.

KK Rengøringsservice søger rengøringsledere med forskellige funktioner til rengøring i dagtimerne på hverdage

Søg jobbet

Drift og service
Fuldtid
Fastansættelse

Er du én af vores nye lederkollegaer, som brænder for at sikre en rengøringskvalitet i top?

Lyder en arbejdsdag med primær arbejdstid fra Kl. 6.00-13.30 tiltrækkende?

Og ønsker du at have fri hver weekend?

Hvis du kan svare ja til disse 3 spørgsmål, så er denne stilling lige noget for dig.

KK Rengøringsservice, Økonomiforvaltningen er en kommunal rengøringsenhed med ansvar for rengøring i kommunale bygninger i Københavns Kommune.

Vi er en mangfoldig arbejdsplads med stort fokus på miljørigtig rengøring.

Vi søger snarest rengøringsledere, som skal indgå i arbejdet med varetagelse af daglig rengøring hos vores 830 kunder og ca. 1250 medarbejdere.

Vi søger rengøringsledere i en fastansættelse på 37 timer med for ansvar for kunder og medarbejdere i eget distrikt.
Vi søger én fleksibel rengøringsleder i en fastansættelse på 37 timer uden faste kunder og medarbejdere, som i stedet overtager drift med ansvar for kunder og medarbejdere i forskellige distrikter ved behov.
Fælles for stillingerne er, at du bliver en del af et ledelsesteam med 28 kollegaer.

Da vi er en stor organisation, har vi behov for en fleksibel rengøringsleder, som kan påtage sig ledelsesansvaret for lederkollegaer, når der er behov i driften, hvad der ofte vil være.
Du bliver ansvarlig for samarbejdet med dine egne kunder og medarbejdere, men du bliver samtidig en del af et ledelsesteam, hvor vi hjælper hinanden med at få driften af hele KK Rengøringsservice til at fungere.
Du vil blive en del af et ledelsesteam med 28 lederkolleger.

Dine væsentligste opgaver er

  • Ledelse af rengøringsmedarbejdere
  • Ansættelse af rengøringsmedarbejdere
  • Afholdelse af omsorgs- og tjenstlige samtaler
  • Kvalitetssikring af rengøring på lokationer
  • Forestå bemanding med interne vikarer på lokationer/hos kunder
  • Kundebesøg
  • Diverse administrative opgaver i forbindelse med den daglige drift

Vi forventer, at du

  • Taler, skriver og læser dansk, samt taler og forstår engelsk
  • Har kørekort til kat. B
  • Har kendskab til Office pakken
  • Har erfaring med rengøring, og gerne INSTA 800
  • Kan planlægge dit arbejde selvstændigt
  • Har gode samarbejdsevner
  • Har ledelseserfaring
  • Er udadvendt og imødekommende
  • Er fleksibel med mødetider

Vi kan tilbyde

  • Et ansvarsfuldt og selvstændigt job
  • En dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer og en uformel omgangstone
  • Et åbent kontormiljø
  • En travl hverdag med plads til humor
  • 37 timers arbejdsuge, arbejdstiden vil variere (der kan forekomme weekendarbejde i begrænset omfang)

Organisatorisk placering og referenceforhold
Du er organisatorisk placeret i KK Rengøringsservice under Center for rengøring i Københavns Ejendomme og Indkøb.

KK Rengøringsservice
KK Rengøringsservice har til opgave at levere, udvikle og optimere rengøringsydelser.

KK Rengøringsservice består af tre områder:

  • Driften, der består af 28 distrikter fordelt på 3 teams, står for drift af rengøringskontrakterne
  • Team for driftstræning står for uddannelse og instruktion af medarbejdere
  • Vikarkorpsene står for afløsning og håndterer hovedrengøring for distrikterne

Ansættelsesforhold
Du ansættes i Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme & Indkøb, Center for Rengøring.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Københavns Kommune og pågældende organisation efter principperne i Ny Løn.

I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffe- og børneattest.

KK Rengøringsservice udfylder ikke frigørelsesattest.

Yderligere information

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftschef Petrine Skipper Momme på 2485 4241. Telefontid mellem kl. 10.00 og kl. 12.00.

Tiltrædelse den 1. august 2022 eller hurtigst muligt.

Søg via linket senest tirsdag den 31. maj 2022
Vi indkalder løbende til samtaler.

Københavns Ejendomme og Indkøb
Københavns Ejendomme og Indkøb har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje og for, at vi køber effektivt ind i kommunen. Vores ca. 2.000 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2. Ligesom vi understøtter kommunens samlede indkøb på ca. 6,5 mia. kr. årligt.
Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold samt en professionel indkøbsorganisering frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.