Søg

Administrativ medarbejder til fleksjob i afdeling Drifts- og Procesoptimering i Center for Rengøring

Søg jobbet

Politik og administration
Flexjob
Deltid - alt under 37 timer
Fastansættelse

Har du tidligere arbejdet med løsning af diverse administrative opgaver?
Er du lærenem, nysgerrig og har du lyst til at være med i den daglige drift af vores administrative opgaver?

Så er et job hos os måske interessant for dig.

Dine opgaver vil blandt andet være, at

  • skrive referater ved samtaler
  • booke samtaler via Outlook
  • sende indkaldelser og referater
  • hjælpe til med diverse ad hoc-opgaver

Vi forventer, at du

  • har kendskab til Office 365 – specielt Word og Outlook
  • har et vist kendskab til Excel
  • har gode skriftlige formidlingsevner
  • er samarbejdsorienteret og byder ind i teamet med din hjælp og viden
  • er godkendt til fleksjob
  • kan arbejde minimum tre timer pr. arbejdsdag

Vi tilbyder dig en stilling i et professionelt og uformelt miljø, med en god tone i teamet og grundig introduktion til arbejdsområdet.

Om arbejdspladsen
Stillingen er placeret i Drifts- og Procesoptimering, der er placeret i Center for Rengøringsservice under Københavns Ejendomme og Indkøb i Økonomiforvaltningen. Drifts- og Procesoptimering har til opgave at udføre tværgående, administrative og økonomiske driftsopgaver i centeret, og understøtter derudover centerledelsen i den daglige drift.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst indgået mellem Kommunernes Landsforening og HK. Stillingen er til besættelse snarest muligt, og senest den 1. oktober 2022. Arbejdsstedet ligger på Borups Allé i København NV. Arbejdstiden vil være minimum tre timer pr. arbejdsdag. Vi arbejder i storrum. 

Vil du vide mere?
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chef for Drifts- og Procesoptimering Pia Ravn på 2928 4233.

Søg via linket senest mandag den 15. august 2022
Vi forventer at holde samtaler i uge 35.

Københavns Ejendomme og Indkøb
Københavns Ejendomme og Indkøb har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje og for, at vi køber effektivt ind i kommunen. Vores ca. 2.000 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m². Ligesom vi understøtter kommunens samlede indkøb på ca. 6,5 mia. kr. årligt. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold samt en professionel indkøbsorganisering frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.