Udbud af Identity Governance og Administration Løsning

Offentliggjort:
12.01.2018, Kl
Frist:
15.02.2018, Kl
Udbud af Identity Governance og Administration Løsning

Ordregiver ønsker med nærværende udbud at anskaffe en standard IGA-løsning (også benævnt Løsningen). Løsningen skal være baseret på standardsoftware for at sikre, at der løbende vil kunne opgraderes til nyeversioner.
Løsningen skal være i stand til at sikre, at Ordregiver kan styre, tildele og afvikle adgangsrettigheder for medarbejdere hos Kunden. Arbejdet udføres i dag manuelt af Brugeradministrationen hos Ordregiver(Københavns Kommunes Koncernservice), der benytter et egenudviklet system, Basis. Basis sikrer automatisk oprettelse af brugerne i AD-grupper (Active Directory)og fungerer som selvbetjeningsløsning til bestillinger af adgangsrettigheder for ledere/autorisationsansvarlige i Københavns Kommune. Basis skal med nærværende anskaffelse udfases.
 
Tryk her https://permalink.mercell.com/76554720.aspx
 

Kontakt

For mere information vedrørende denne side.