Relationsskabende virksomhedskonsulenter til Københavns Erhvervshus

Vil du være med til at sikre, at Københavns Kommune er blandt de bedste, når det kommer til støttet beskæftigelse? Er du god til at skabe relationer og yde god service?  
 
Så er det dig, vi har brug for i Københavns Erhvervshus! Vi tilbyder fastansættelse og et antal barselsvikariater.   
 
Om jobbet  
Københavns Kommune er ambitiøs, når det kommer til at tage et socialt ansvar. Det betyder, at alle de syv forvaltninger skal være med til at hjælpe ledige københavnere i beskæftigelse.  
 
Som virksomhedskonsulent med fokus på det offentlige bliver du tovholder for din egen forvaltning. Du skal  
yde service. Det vil sige, at du skal sætte dig ind i forvaltningens kerneopgave og værdier for at imødekomme netop deres behov.  
 
Den primære rolle som virksomhedskonsulent vil være det opsøgende arbejde over for forvaltningen og det efterfølgende arbejde med at være bindeled mellem job- og beskæftigelsescentrene om at finde netop den ledige kandidat, der passer ind i den pågældende forvaltning.
 
Du skal have løbende dialog med forvaltningen angående støttet beskæftigelse, der indebærer  
  • Forståelse for forvaltningens kerneopgave  
  • Relationsarbejde  
  • CSR-arbejde og skabe nye muligheder for støttet beskæftigelse  
  • Kendskab til alle ledige målgrupper  
  • Udførelse af styrings- og opfølgningsopgaver
Om dig  
For at komme i betragtning til jobbet skal du have viden om eller erfaring med rekruttering og relationsarbejde – eventuelt fra det private. Viden fra beskæftigelsesområdet samt kendskab til virksomhedskonsulentrollen er en fordel.  
 
Vi forventer, at du  
  • kan skabe relationer  
  • kan afkode og forstå forvaltningens behov og arbejdsopgaver på kort og lang sigt og omsætte dem til konkrete stillinger  
  • er resultatorienteret og vedholdende  
  • er selvstændig, systematisk og forstår at følge op på aftaler  
  • er selvmotiverende, har gåpåmod og ikke lader dig slå ud af modgang 
Du bliver en del af et team, der brænder for at yde virksomhedsservice og samtidig sikre, at Københavns Kommune hjælper ledige i job. Teamet har en travl hverdag, men der er også tid til grin og fejring af succeser.  
 
Om os  
Du bliver en del af Københavns Erhvervshus, der består af ca. 100 medarbejdere, fire afdelingschefer og en centerchef.  
 
Københavns Kommune har opstillet ambitiøse mål for byens erhvervsudvikling: København skal opleve en vækst på fem pct. årligt og skabe 20.000 nye private jobs inden 2020. Et vigtigt element heri er etableringen af et nyt erhvervshus, der samler én fælles virksomhedsindgang til kommunen med iværksætterindsatsen og den virksomhedsrettede beskæftigelsesindsats.  
 
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og HK.
Tiltrædelse den 1. april 2018 eller derefter.  
 
Spørgsmål?  
Har du spørgsmål om stillingen eller Københavns Erhvervshus, er du velkommen til at kontakte koordinator Maria Kranker Bjerg eller afdelingschef Mia Ursula Rudolph-Lentz på tlf. 3366 3333.
Du kan også læse mere på http://www.kk.dk  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 19. februar 2018

Om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen  
Forvaltningen har ca. 1.800 medarbejdere fordelt på fire jobcentre, tre beskæftigelsescentre, ydelsesservice, et center for driftsunderstøttelse, et nyetableret erhvervshus og en centralforvaltning.  
 

Jobagent

Du kan oprette en jobagent, så du modtager en mail når Københavns Kommune opslår et job med netop din interesse.
Opret jobagent

Københavns Kommune ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejderne hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.