Lagerstyring

Offentliggjort:
28.04.2021
Frist:
26.05.2021, kl. 12.00
Udbuddet omhandler Varemodtagelse og lagerlægning, Pluk og pak af værnemidler fra lager samt distribution og elektronisk bestilling

Varemodtagelse og lagerlægning:

Københavns Kommune foretager på egne vegne indkøb af værnemidler og vil i dialog med den kommende leverandør få leveret værnemidlerne til kommende leverandørs lager.

Pluk og pak af værnemidler fra lager:

Københavns Kommunes institutioner bestiller løbende værnemidler, hvorfor leverandøren løbende skal betjene flere forskellige bestillinger.

Lagersystem:

Leverandøren skal stille lagersystem til rådighed, herunder vedligeholdelse af stamdata og data omkring antal ordre, plukkelinjer, antal pr. linje pr. København Kommunes institutioner.

Lagersystemet skal vise aktuel lagerbeholdning og understøtte at varerne plukkes efter FIFO princippet.

Udskrift af labels og følgeseddel:

Leverandørens skal udskrive labels til brug for distribution af værnemidler.

Leverandøren skal som en del af leverancen sikre at der udskrives forsendelseslabels som understøtter den af leverandøren valgte distributør samt følgeseddel til den af København Kommunes institutioner, der har foretaget bestillingen.

Distribution:

Leverandøren skal som en del af aftalen sikre at varer distribueres til kunder, enten ved egen distribution eller via. 3. part, samt opfølgning på distributionen.

Elektronisk bestilling:

Understøtte at Københavns Kommunes institutioner får adgang til elektronisk bestilling.

Københavns Kommunes institutioner skal kunne tilgå elektronisk varekatalog, se varestatus (på lager eller ikke på lager) og bestille værnemidler elektronisk gennem løsningen.

Lagerdrift:

Lageret skal holdes pænt, rydeligt og renholdt.