KlarRet 01 Borgerrådgiverens guide om begrænsninger i borgernes adgang til kommunen
KlarRet 02 Borgerrådgiverens guide om rammerne for borgerbetjening og retssikkerhed i Københavns Kommune
KlarRet 03 Borgerrådgiverens guide om kommunens vejledningspligt
KlarRet 04 Borgerrådgiverens guide om forskellene mellem inddragelse, aktindsigt og partshøring
KlarRet 05 Borgerrådgiverens guide om undersøgelsesprincippet
KlarRet 06 Borgerrådgiverens guide om kommunens notatpligt
KlarRet 07 Borgerrådgiverens guide om digital sagsbehandling - den elektroniske sag
KlarRet 08 Borgerrådgiverens guide om partsrepræsentation
KlarRet 09 Borgerrådgiverens guide om tavshedspligt og videregivelse af fortrolige oplysninger
KlarRet 10 Borgerrådgiverens guide om helhedsorienteret sagsbehandling og vejledning
KlarRet 11 Borgerrådgiverens guide om tolkning ved mundtlig kommunikation
KlarRet 13 Borgerrådgiverens guide om aktindsigt efter offentlighedsloven
KlarRet 14 Borgerrådgiverens guide om klagevejledning
KlarRet 15 Borgerrådgiverens guide om borgerens medvirken ved oplysning af egen sag
KlarRet 16 Borgerrådgiverens guide om forskellen på at yde vejledning og træffe afgørelse
KlarRet 17 Borgerrådgiverens guide om begrundelseskrav
KlarRet 18 Borgerrådgiverens guide om regler og normer for ansatte i Københavns Kommune
KlarRet 19 Borgerrådgiverens guide om bevisvurdering
KlarRet 20 Borgerrådgiverens guide om samarbejde og koordinering i kommunen
Københavns Kommune Borgerservice Tlf. 33 66 33 66 CVR-nummer: 64942212Flere kontaktmuligheder