Kontoruddannet digital serviceformidler til Sundby Bibliotek og Borgerservice

Er du serviceminded, mødestabil og imødekommende, og kan du lide at betjene borgere? Så er du måske vores nye kontoruddannede digitale serviceformidler i Sundby Bibliotek og Borgerservice.   
 
Hvem er vi?   
Sundby Bibliotek og Borgerservice er en del af enheden Kultur S, bestående af Kultur- og Fritidsforvaltningens kultur- og idrætsinstitutioner på Amager. Vi hører hjemme i Kvarterhuset – et levende hus, der desuden rummer kulturtilbud, en ungdomsskole, lokaludvalg, en café med mere. I vores team har vi et fælles fokus på at levere god service til vores brugere. Vi kendetegnes ved at være åbne for forandringer og udfordringer og ved at nyde den daglige kontakt med mange mennesker i en uforudsigelig arbejdsdag. Vi deler vores viden og hjælper hinanden. Vi har fokus på at hjælpe borgerne til at betjene sig selv, både i vores fysiske rum og på nettet.
 
Borgerservice har en bred opgaveportefølje og en lang række samarbejdspartnere, og i opgaveløsningen har vi et digitalt mindset, som til stadighed udvikles og forfines i tæt samarbejde med vores fælles udviklingsafdeling. Ibrugtagen af nye teknologier og arbejdsgange er en integreret del af arbejdet i såvel borgerservice som bibliotek.   
 
Din profil   
Det er afgørende, at du hurtigt kan sætte dig ind i forskellige sags- og arbejdsområder og har erfaring med frontbetjening, borgerkontakt , biblioteks- og borgerservice. Det er ikke et krav, at du kan udføre alle opgaver, men du skal have mod på stillingens meget brede jobindhold.    
 
Vi forventer, at du    
  • er serviceminded, imødekommende, ansvarsbevidst og stabil   
  • er udadvendt, og at det falder dig naturligt at have kontakt med mennesker med forskellig kulturbaggrund samt udsatte borgere 
  • er rolig og tålmodig og kan arbejde i et dynamisk miljø præget af en travl hverdag            
  • har stærke kompetencer indenfor it og digitale løsninger og har viden fra praksis om offentlige selvbetjeningsløsninger   
  • har viden om digital medbetjening   
  • har indsigt i bibliotekernes it-system Cicero og i de arbejdsopgaver, som udføres i bibliotekets ekspedition, som også er reception for Kvarterhuset   
  • har pædagogiske og kommunikative færdigheder og gerne erfaring med undervisning i "Digital Borger – Ung finder vej"   
  • taler flydende dansk og er god til engelsk   
  • har en kontorfaglig baggrund f.eks. fra den digitalt tonede kontorelevuddannelse i Københavns Kommune    
Arbejdstider og yderligere information   
Vi søger en ny kollega, der kan starte 1. maj 2018. Din arbejdstid er 26 timer ugentligt, og du skal være indstillet på at have lørdagsvagt i biblioteket hver 4. lørdag og fast aftenvagt til kl. 18 om torsdagen. Der kan påregnes vikartimer ved forfald hos den øvrige personalegruppe. Den daglige arbejdstid tilrettelægges efter aftale.
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst med HK. 
 
Hvis du har spørgsmål til jobbet og til os, er du velkommen til at kontakte teamleder for borgerservice Carina Nordberg Ludvigsen på 2497 4958 eller lokal TR for HK Marian Frydenlund Caspersen på 8232 5579.
 
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, vedlagt CV, dit eksamensbevis for kontoruddannelse, eventuelle udtalelser m.v.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 2. marts 2018.
Skulle du komme i betragtning til stillingen, vil du blive indkaldt til samtale i uge 11.   
 
Kultur-og Fritidsforvaltningen   
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.


Jobagent

Du kan oprette en jobagent, så du modtager en mail når Københavns Kommune opslår et job med netop din interesse.
Opret jobagent

Københavns Kommune ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejderne hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.