Betalingsløsning til klubområdet

Offentliggjort:
05.01.2018
Frist:
13.02.2018, Kl. 00.00
Se udbudsmaterialet via link: https://permalink.mercell.com/79093970.aspx

Københavns Kommunes Børne- og Ungdomsforvaltning ønsker at indhente tilbud på en digital betalingsløsning, indeholdende software (Optankningsmodul og Administrationsmodul), samt hardware (POS, KK-Kortlæser/Betalingsterminal og et fysisk betalingsmiddel eksempelvis et plastikkort).
Løsningen skal kunne understøtte behovet for et kontantløst betalingssystem til anvendelse i Københavns Kommunes fritids- og ungdomsklubber.
I kontrakten er der endvidere optioner på integrationer til Ordregivers Elevadministrationssystem (KMD Elev) og Ordregivers Organisationssystem (KK-ORG 2), samt option på tilkøb af yderligere installationer (fase 2), håndtering af specialbehov for administration af økonomisk friplads, og en Widget til AULA.
Ordregivers krav til ydelsen er detaljeret beskrevet i det samlede udbudsmateriale.

Kontakt

For mere information vedrørende denne side.