Administrativ medarbejder med juridiske kompetencer til Københavns Ejendomme og Indkøb – Erhverv og Bolig

Københavns Ejendomme og Indkøb arbejder for at skabe og udvikle gode fysiske rammer for alle kommunes aktiviteter. I samarbejde med forvaltningerne i Københavns Kommune arbejder vi hver dag på at levere helhedsorienterede og værdiskabende løsninger inden for ejendomsdrift og ejendoms­administration. Ejendomsporteføljen er en af de største i Danmark.  
 
Erhverv og Bolig er organisationens interne juridiske afdeling, der løser juridiske opgaver med særligt fokus på udlejning, udvikling af fast ejendom, kontraktskoncipiering, forhandling mv. Endvidere håndterer Erhverv og Bolig tværgående juridiske opgaver indenfor offentlig ret, kommunalfuldmagt, aktindsigt mv. Erhverv og Bolig består af 22 medarbejdere og en kontorchef.  
 
Stillingen  
Stillingen indebærer administrativ bistand til kontorets jurister i forbindelse med forskellige juridiske opgaver. Du vil få mulighed for at løse varierende opgaver, men der vil dog være et primært fokus på:  
  • håndtering af administrative opgaver, som relaterer sig til ejendomsporteføljen  
  • administrativ ansvarlig for koordinering af besvarelse af aktindsigtssager  
  • deltagelse i tværgående juridiske projekter  
  • håndtering og strukturering af politiske indstillinger, høringssvar, borgmester- og politikersvar. 
Om dig
Vi prioriterer kandidater, der har en akademisk uddannelse, og lægger desuden vægt på, at du:  
  • har stærke faglige og analytiske kompetencer  
  • er ansvarsbevidst og arbejder målrettet og selvstændigt  
  • brænder for at levere god service i en politisk styret organisation  
  • har gennemslagskraft og er god til at kommunikere og samarbejde med flere faggrupper  
  • har evnen til at indgå i og styre samarbejder og projekter på tværs af organisationen  
  • har humor og nyder socialt og fagligt fællesskab med gode kollegaer. 
Vi tilbyder
  • højt fagligt niveau og gode udviklingsmuligheder, såvel fagligt som personligt  
  • en varieret dagligdag  
  • et job i en organisation i rivende udvikling  
  • mulighed for at sætte dit præg på din egen dagligdag  
  • fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden og god balance mellem arbejdsliv og privatliv  
  • høj grad af selvstændighed i jobbet. 
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny løn. Arbejdstiden er gennemsnitligt 37 timer ugentligt.  Forventet tiltrædelsesdato er snarest muligt og senest den 1. april 2018.  
 
Vil du vide mere?  
Yderligere oplysninger kan indhentes hos kontorchef Regitze Elmsted på 5168 6904.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 22. februar 2018.  
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 9.   
 
Københavns Ejendomme og Indkøb – vi skaber rum
Københavns Ejendomme og Indkøb er Københavns Kommunes ejendomsenhed og indkøbsorganisation. Vi ejer og administrerer mere end 2,6 mio. m2. Vi har ansvar for lejeaftaler, ejendomshandler, bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af blandt andet skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, administrationsejendomme osv. Vi er også kommunens primære indkøbsorganisation. Vi har ansvar for at gennemføre udbud af varer og tjenesteydelser på tværs af kommunen. Vi skal sikre, at det er enkelt at købe de rigtige varer til den rigtige pris for de, der køber ind til kommunalt brug. Vi tager udgangspunkt i forvaltningernes behov og samarbejder med vores kunder om at skabe de bedste løsninger. Vi beskæftiger ca. 840 medarbejdere og administrerer et årligt budget på ca. 1,5 mia. kr. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk.

Jobagent

Du kan oprette en jobagent, så du modtager en mail når Københavns Kommune opslår et job med netop din interesse.
Opret jobagent

Københavns Kommune ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejderne hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.