Arkivnyhed - kan være forældet

Sådan handler din virksomhed med det offentlige

10.02.2017
Synes du, det er svært at handle med Københavns Kommune, eller vil du gerne i gang? Så kom med til møde 1. marts og mere om dine muligheder

Kommuner, stat og regioner køber ind for 400 mia. kr. om året. Men mange virksomheder oplever udfordringer, når de vil handle med det offentlige. For hvem bestemmer hvad? Og hvad lægges der vægt på?

Det kan Claus Nordahl-Petersen, der har arbejdet med offentlige indkøb i mere end 20 år og er direktør for Instutut for Business to Government, gøre dig klogere på. Han vil fortælle om, hvad der driver efterspørgslen i det offentlige, om nye tendenser i købsadfærden, og hvordan det offentlige er skruet sammen. Det offentlige marked er nemlig meget end udbudsregler og rammeaftaler.

Indlægget er målrettet både nybegyndere og virksomheder, der allerede leverer til det offentlige. Du vil få indblik i beslutningsprocesserne og i officielle og uofficielle valgkriterier og få håndgribelige råd til, hvordan du sælger til offentlige kunder.

Tid og sted
Mødet foregår onsdag 1. marts kl. 15-17 i Københavns Erhvervshus, Nyropsgade 1, 1602 København V
Mødet er gratis, men kræver tilmelding.
Tilmeld dig her   

Kontakt

For mere information vedrørende denne side.