Arkivnyhed - kan være forældet

Københavns Kommune går på Snapchat

18.09.2015
Vi udvider med endnu en social medie-kanal, Snapchat, der skal knytte københavnerne tættere på hinanden og tættere på deres by.

Snapchat er nu Danmarks andenstørste sociale medie-kanal, og en kanal som de unge er storforbrugere af.

I Københavns Kommune er vi allerede til stede på Facebook, Twitter, Instagram og LinkedIn, da vi ønsker at stille moderne kanaler til rådighed for københavnerne og sikre både tilgængelighed og styrket borgerkontakt.

Borgerservice, indblik og hverdagen i byen

Københavns Kommune har udarbejdet en kanal- og servicestrategi som løftestang for tilgængelig og kvalificeret borgerbetjening gennem udnyttelse af de servicemuligheder, teknologi og kanaler stiller til rådighed.

Med Snapchat vil vi styrke den generelle borgerservice, i højere grad skabe byen sammen med borgerne, vise hverdagen i storbyen og give et ”behind the scenes”-indblik i kommunens mange faciliteter, mennesker og rum.

Kontakt

For mere information vedrørende denne side.