Tilrådighedsstillelse af Digital kommunikationsplatform

Offentliggjort:
08.07.2016, Kl
Ansøgningsfrist:
08.08.2016, Kl
Kontrakten vedrører tilrådighedsstillelse af en digital kommunikationsplatform til Københavns Kommune.

Kort beskrivelse af udbuddet

 

Kontrakten vedrører tilrådighedsstillelse af en digital kommunikationsplatform til Københavns Kommune, særligt enhederne Byggeri København, Københavns Ejendomme og Teknik- og Miljøforvaltningen.

Platformen vedrører et udbudssystem og et projektsystem samt en mangelhåndteringsplatform.

Projektsystemet er et webbaseret projekt- og dokumenthåndteringssystem, hvor byggesager kan håndteres online via en webportal, der muliggør udveksling af tegninger og andre oplysninger mellem parterne i den enkelte byggesag. Systemet skal sikre, at Ordregiver kan overholde kravene i Bekendtgørelse om anvendelse af informations- og kommunikationsteknologi (IKT) i alment byggeri, nr. 119 af 7.2.2013, til anvendelse af projektsystemet i byggesager.

Udbudssystemet er et webbaseret sags system, der håndterer udbudsforretninger online.

Mangelregistreringsplatformen er en platform, der kan håndtere mangelgennemgang på en byggeplads.

Der er endvidere en option på uddannelse i brugen af systemet.

Spørgsmål om udbuddet

Alle henvendelser om spørgsmål til udbudsmaterialet mv. skal rettes skriftligt til:

Neel Modin Ynddal – ey6e@okf.kk.dk

Maja Jung Granat - ca1d@okf.kk.dk

Spørgsmål og svar videregives til vores advokat fra Bird & Bird og vil blive besvaret via udbuddet på rib-software.dk.

Kontakt

For mere information vedrørende denne side.