Mød op personligt i Borgerservice

Borgerservice Nyropsgade og borgerservice på biblioteket

Du kan nu også få hjælp til de fleste borgeservice-opgaver på syv af byens biblioteker.

Du kan blandt andet få hjælp til at bestille pas og NemID, få fornyet dit kørekort eller få hjælp med selvbetjeningen på kk.dk. 

Adresser og åbningstider

Mød Københavns Kommune på de sociale medier

Du kan skrive til Københavns Kommune på de sociale medier, hvis du har spørgsmål af generel karakter eller input til Københavns Kommune. Vi har desværre ikke mulighed for at hjælpe dig med at besvare spørgsmål om din personlige sag på de sociale medier. I stedet kan du ringe til os i Borgerservice på telefon 33 66 33 66. Læs mere om Københavns Kommune på sociale medier, eller find os på

Skriv til Københavns Kommune

Hvis du henvender dig skriftligt til Københavns Kommune, skal du have en skriftlig tilbagemelding inden for 10 arbejdsdage - den såkaldte tilbagemeldingsgaranti. Det betyder ikke nødvendigvis, at Københavns Kommune er færdig med at behandle din henvendelse. Men du kan forvente at få en bekræftelse på din henvendelse inden for 10 arbejdsdage. Har du behov for en hurtig afklaring, bør du i stedet bruge en af de øvrige kontaktmuligheder.

Du har to muligheder, når du kontakter Københavns Kommune skriftligt, afhængigt af om dit spørgsmål handler om generelle ting eller om dig personligt. Se nedenfor.

Når dit spørgsmål handler om generelle ting

Hvis du har spørgsmål til generelle ting - fx åbningstider, frister eller generelle regler, skal du bruge vores kontaktformular. Når du udfylder kontaktformularen, må du ikke skrive dit cpr-nummer eller andre personlige oplysninger.

Når dit spørgsmål handler om dig

Hvis du har spørgsmål, der handler om dig eller én i din familie, har vi brug for dit cpr-nummer, og du skal derfor skrive sikkert til os via Digital Post. Vælg den postkasse, du vil skrive til, og hav dit NemID klar, så du kan logge ind på Digital Post.