Social- og sundhedshjælper og -assistent til demenscentret Aalholmhjemmet

”At alle med tilknytning til Aalholmhjemmet er sammen om at skabe et rummeligt hjem, hvor der i hverdagen lægges vægt på forståelse, sammenhæng, tryghed, sikkerhed og frihed til at vælge” – det er vores målsætning.

Kan du genkende dig selv i dette?

Så er det så heldigt, at vi lige nu søger to nye kolleger.
Den 1. januar 2016 indførte vi fleksible arbejdstider på Aalholmhjemmet. Derfor møder alle ansatte på forskellige tidspunkter.

Vi søger:
Fra 1. juli 2017 søger vi en social- og sundhedshjælper til 28 timer/uge i en aftenvagtstilling. Arbejdstiden er i tidsrummet mellem kl. 12:00 og 23:30, med weekendvagt hver anden weekend.
Fra 1. august (gerne før) søger vi en social- og sundhedsassistent til dagvagt 37 timer/uge. Arbejdstiden er i tidsrummet mellem kl. 7:00 og 20:00
Ansøgere med erfaring fra demenscentre foretrækkes.

Hvem er vi
Aalholmhjemmet er et af Københavns Kommunes demenscentre. Vi er et moderniseret plejehjem med 32 toværelses lejligheder fordelt på to etager. Centret er indrettet til fire leve-bomiljøer med otte beboere i hver gruppe.
Desuden har vi et lille daghjem med plads til otte borgere, der bor uden for Aalholmhjemmet.

Da vi på Aalholmhjemmet huser både daghjemsgæster og beboere med fysisk funktionsnedsættelse, samt beboere med demenssygdomme, skal medarbejderne have en bred vifte af kompetencer.

Alle medarbejdere har specifikke kompetencer inden for demensområdet i form af kurser og efteruddannelse på forskellige niveauer.
Vi har mange forskellige faggrupper og lægger vægt på tværfagligt samarbejde.

Du kan læse mere om Aalholmhjemmet på www.aalholmhjemmet.kk.dk
Her kan du læse mere om Københavns Kommunes demenspolitik og demensstrategi: Demenspolitik og demensstrategi.

Vi forventer, at du

  • kan lide udfordringer i din hverdag
  • trives i en ofte uforudsigelig hverdag
  • har stor lyst og interesse for aktiviteter og er kreativ
  • er god til at kommunikere og arbejde tværfagligt, både med medarbejdere og ledelse
  • sætter en ære i at sikre beboerne en høj livskvalitet
  • kan skabe sammenhæng mellem ydelse af plejen/omsorgen og dokumentationen
  • er interesseret i udvikling og undervisning
  • er selvstændig og fleksibel
  • kan dokumentere og videregive din faglighed, både mundtligt og skriftligt
  • er medansvarlig for at udfordre og udvikle den faglige tilgang til beboernes bedste
  • har praktisk og teoretisk erfaring med demens
  • kan kommunikere på dansk i tale og skrift, uden problemer.

Vi kan tilbyde

  • en spændende arbejdsplads med mulighed for udvikling
  • stor indflydelse på hverdagens tilrettelæggelse
  • kontaktperson for en mindre gruppe beboere
  • ansvar og kompetence, der giver dig mulighed for at udnytte dine faglige og personlige ressourcer
  • tværfagligt samarbejde.

Yderligere information
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte personaleleder Lotte Otto på 3530 2049.

Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 5. juni 2017

Jobagent

Du kan oprette en jobagent, så du modtager en mail når Københavns Kommune opslår et job med netop din interesse.
Opret jobagent

Københavns Kommune ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejderne hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.